FAQ |
Kalender |
2004-01-03, 05:04 | #11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2004-01-04, 16:18 | #12 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Med hans billiga priser kan man knappt förlora på att äns pröva! / D |
||
Svara med citat |
2004-01-04, 16:27 | #13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
Svara med citat |
2004-01-04, 17:11 | #14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Varför ens diskutera det här ?
|
||
Svara med citat |
2004-01-04, 18:11 | #15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
"Ser också fram emot att "följa några sidor live" och är det så att du håller den kvalitet som du säger så skall jag sälja min server och flytta verksamheten till dig bums." Tycker mig känna en viss "mörkning" av saker och ting här, jag kan inte förstå varför man inte kan tala om vilka sidor som körs på det aktuella hotellet om det nu är så fantastiskt bra. Alla är ju så kvicka på att gnälla om nåt är dåligt. // Mats |
|||
Svara med citat |
2004-01-04, 18:32 | #16 | ||
|
|||
Administratör
|
Jag skulle också gärna vilja veta vilka siter du har där, Daggen.
Och mervinst får gärna berätta mer om sin verksamhet. Varför inte DNS uppslaget för 1gigabyte.com(som är registrerad hos godaddy?) fungerar osv. Borde inte verksamheten "rulla på som vanligt" i och med att du redan har många kunder och inte bete sig som att den inte har hunnit starta? Jag tycker det känns en smula oseriöst. Vill gärna höra att jag har fel. 700kr för 1TB i månaden är ju ett drömpris...
2004-01-04, 21:03 | #17 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-01-05, 01:35 | #18 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
min sida är under design fasen för jag har växt fortare än jag klarat av kan man säga. jag tar support och servern som nr1 i prioritering, sedan min sida. för er som nu tänker "-men då kan han ju inte sälja om han inte har en färdig sida!" men saken är den att kunderna jag redan har ger mig nya kunder. vilket ni alla vet är att det bästa sättet för att få nya kunder på är att ta vara på de man redan har och göra dem nöjda! min sida kan ni kolla på http://www.1gigabyte.com och varför jag kan vara så billig? 1: servrarna är i usa. 2: jag lägger inte på en massa som alla andra gör! 3: jag har ett vanligt jobb som jag inte vill sluta på. vilket i sin tur betyder att jag kan gå plus minus noll! jag är inte som alla andra som endast tänker på att tjäna $$$. alla som vill prova på kan skicka mig 35kr så får ni prova i en månad! så får ni själva se om detta är något att ha! jag är inte direkt här för att göra reklam heller! snarare hjälpa dom som möjligtvis kan behöva den. jag fick denna hjälp härifrån för flera månader sedan. nu gör jag samma sak tillbaka! och det du säger att alla är kvicka på att gnälla.. ojoj.. det e sanning. nu har jag bråttom iväg. men kolla gärna min sida. kolla även http://www.2-gig.com/2/ och ge mig lite feedback på vilken design som ni tycker bäst om. många tack dennis holm help.. a ninja is after me!!! :blink: h34r: |
||
Svara med citat |
2004-01-05, 02:07 | #19 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-01-05, 02:21 | #20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
(Jag kan även prova tre månader för 105.- om du vill) Jag förutsätter att du har F-skattsedel // Mats |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|