FAQ |
Kalender |
2003-11-21, 10:44 | #11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är en annan som programmerat spelen och jag som sköter själva sidan...
Jag ser nu över möjligheten till annonsering men det ser verkligen inget vidare ut så vi får väl köra på den annons fria sida vi har nu och hoppas på det bästa då besökar antalet nu stiger snabbt och sidan ligger på en bostream lina... Har redan konstant 10Kb/s ut från servern och familjen använder samtidigt samma lina för att surfa... |
||
Svara med citat |
2003-11-21, 14:07 | #12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du vet väl om att du enligt avtal inte äger rätten att driva kommersiella tjänster på din bostreamlina? :)
Detsamma gäller övriga bbleverantörer, exempelvis BBB, Telia etc...
2003-11-21, 14:37 | #13 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
WN
2003-11-21, 14:51 | #14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
rättigheterna säljs inte då vi hellre gör detta gratis i sånna fall men vill du diskutera detta vidare är du välkommen att pm:a mig förslag...du kanske bara vill ha något enstaka spel som vi kan modifiera och sälja...men samtidigt ha kvar det i sin nuvarande form på sidan...eller nått annat...hör av dig iallafall så skall vi kolla på detta...
dm.se: kommeriell och kommersiell...dom bryr sig inte när man pratar med dom =) men i nu läget så är det inte kommersiellt... så vitt jag hört är det bara när man säljer saker på linan som man kan bli avstängd...men vad vet jag =) |
||
Svara med citat |
2003-11-21, 20:58 | #15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
|
||
Svara med citat |
2003-11-21, 21:12 | #16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag jobbar för bostream. Vad är din ip? *klippa lina* |
||
Svara med citat |
2003-11-21, 21:15 | #17 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Som ex textillinjen i borås säljer T-shirts för att finansiera serverkostnaden. Men jag tror ingen här platsar i den kategorin utan alla här tolkas nog som kommersiella i nån form, produkter till försäljning likt annonser eller inte. WN
2003-11-22, 00:10 | #18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Man hade väl trott att det är när trafikmängden blir stor som de sätter käppar i hjulet.
|
|||
Svara med citat |
2003-11-22, 01:15 | #19 | ||
|
|||
VIP
|
Citat:
Google Adsense (www.google.com/adsense) kan du också prova. Där finns det inga minimikrav på trafik och den fungerar bättre än ovanstående på vissa sidor. |
||
Svara med citat |
2003-11-22, 01:48 | #20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
inte heller av google men då sökte jag med den gamla varianten av sidan som bara var uppbyggd i flash... går ju inte att återansöka till google =( dom säger hela tiden att jag redan ansökt o att jag skall använda mina gamla uppgifter för att logga in när jag försöker ansöka igen...men dom gamla uppgifterna är avstängda för inloggning...men men... TribalFusion.com skall jag kolla in...besökarna ökar för varje dag så det skall väl kunna bli nått... |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|