FAQ |
Kalender |
2004-01-03, 19:55 | #11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag skall dock fråga runt lite mer och kanske överväga att ta bort den! |
||
Svara med citat |
2004-01-08, 02:23 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Clean sida.
Intressanta nyheter =D Läste ett par. |
||
Svara med citat |
2004-01-08, 03:09 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Mina kommentarer i all ödmjukhet:
Jag tycker sidan känns...blek. Färgvalet associerar inte till innehållet, min första association var klassisk musik eller musikbutik. En snabb titt på sidan talar inte om för mig vad den handlar om, de är först på "Om oss" sidan sajtens inriktning blir förklarad. En slogan i toppbannern skulle göra susen tror jag. Toppbannern är "plottrig" med alla små detaljer, kläm dit en rejäl CD och en konsertbiljett istället (och då behövs ingen slogan). Menyn försvinner bland alla detaljer. Låt menyn få en egen bakgrundsfärg skild från toppbannern. Innehållen i vänster- och högermarginal är toppen. Låt de finnas på alla sidor. Jag noterar att menyer och en del rubriker är grafiska istället för text. Text laddar fortare, och är bättre för sökmotorerna (antar jag). Skippa preloadern. |
||
Svara med citat |
2004-01-08, 06:23 | #14 | |||||
|
||||||
|
Citat:
Håller med dig på en del punkter, men har tidigare inte tagit hand om det bara. Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
De nya utformningarna hittar ni här. (Har en favorit men jag håller tyst om det så länge) Tyck gärna till en gång till vilken skulle passa bäst!! De nya mallar finns här! |
|||||
Svara med citat |
2004-01-08, 07:06 | #15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Gillar inte de med cd-skivor, hörlurarna blir bara "kaka på kaka" med logotypen, helt klart ngn av mickarna eller volymkontrollerna... Jag hade nog valt den mörkare micken
Ps. diggar sidan i övrigt, bra o bara ha ett fåtal färger såsom vit, svart & grön! |
|||
Svara med citat |
2004-01-08, 15:07 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Volymkontrollerna är min favvo.
|
||
Svara med citat |
2004-01-09, 02:36 | #17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-01-09, 14:08 | #18 | ||
|
|||
|
Tack för alla tips som har kommit in. Sidan har nu fått verkligen ett annat utseende än den hade från början.
- Ny övre del, med lite mer färger och större element. - Ny, mer lättnavigerad meny, som lätt kan urskiljas från övriga sidan och tar besökaren snabbt till alla avdelningar på sidan. - Sidans yttre delar har blivit centrerade (funderar om det skall förbli så..... vi får se.) Dock har det varit skönt att få så många tips och kommentarer! Tack! ###### EDIT: Redigerade bort länkar ###### Senast redigerad av Helix den 2011-10-09 klockan 01:22 |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|