FAQ |
Kalender |
2014-10-10, 15:04 | #11 | |||
|
||||
Medlem
|
Ställer mig också i hyllningskön för Oderland. Väldigt nöjd med deras support.
|
|||
Svara med citat |
2014-10-10, 15:23 | #12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Min vän (som precis flyttade tillbaka till Sverige härifrån) valde nyss Oderland och han verkade riktigt nöjd med supporten han hade fått beträffande diverse installationer etc. De hade tydligen svarat snabbt och verkat kunniga.
2014-10-10, 15:32 | #13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det här är nog tredje tråden jag hyllar Oderland och deras support. De har inom 15min via live chatten med mig kompilerat om PHP på en av servrarna för att stödja MySQLi som då min kod baserades på!
|
||
Svara med citat |
2014-10-10, 16:33 | #14 | |||
|
||||
Medlem
|
Håller också med om Oderland. Kanonbra support och dessutom en rejäl prestandaboost när vi flyttade en kunds sida dit från Binero.
|
|||
Svara med citat |
2014-10-10, 16:48 | #15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
Svara med citat |
2014-10-10, 17:27 | #16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Pratar vi bara support är Loopia fantastiskt snabba, CN ekonomiärenden likaså (på senaste tiden iaf) Oderland har jag inte haft nöjet att testa ännu
|
|||
Svara med citat |
2014-10-10, 19:15 | #17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Oderland har grym support och fantastisk prestanda. Deras kundavdelning är en fröjd och supportchatten besvaras inom några minuter oftast.
Gillar även deras verktyg för wordpressflytt, fyll i några uppgifter och vips så har du din sida på kontot. Wordpressinstallationer trivs där för de går blixtsnabbt att arbeta med i admindelen. De har även Proxy SEO https://www.oderland.se/blogg/lanser...ande-proxyseo/ Flyttade en blogg med tema köpt från themeforest som var lite "tyngre" från CN till Oderland. Skillnaden var som att ratta senaste Mercan på Autobahn mot att köra en punkterad Trabant genom Syrien. Men ibland fungerar CN bra och jag gillar deras support men synd att de använder detta förbaskade Atomia. Loopia har jag använt mig av mycket tidigare för domänhantering och även de har grym support. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|