FAQ |
Kalender |
2013-08-18, 01:06 | #11 | |||
|
||||
Medlem
|
Superbra feedback! Man ser på sidan med helt nya ögon efter det. Tyvärr som utvecklare har inte jag hand om innehållet så jag kan bara föra vidare informationen men för att avrunda så kan man säga att sidan saknar punkter som skapar tillit hos slutkunden:
- Sidan är opersonlig (hur gör man den mer personlig?) - Dåligt språk (Skriva mer attraktiva texter, spellcheck) - Saknar information om företaget (Skriva info om ägarna) Missar jag något mer? |
|||
Svara med citat |
2013-08-19, 12:54 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Snyggt men tycker texten är för ljus på många ställen.
|
||
Svara med citat |
2013-08-28, 11:58 | #13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det står ju på Ryska på hemsidan:
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2013-09-14, 22:35 | #14 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Alla,
Tack för all input jag har nu tagit del av er nyttiga feedback och förbättrat sidan, vad tycker ni om den nu, bättre? www.boispanien.nu |
|||
Svara med citat |
2013-09-14, 22:58 | #15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Personligen skulle jag vilja utgå ifrån en karta för att söka objekt snarare än en listning av objekt där kartan visas på objektsidan. Detta för att jag just nu skulle prioritera vissa omvärldskriterier - såsom kommunikationer (utöver flygplats) samt närhet till platser där svenska och spanska vänner bor Jag vet t.ex. exakt var Alicante ligger då jag varit där, men inte en susning om var Moraira ligger. Dessutom, rätt eller fel, klickar jag på ett objekt i Moraira så står det "Plats Alicante". Lite förvirrande så jag inte vet om Moraira är en del Alicante eller inte. |
|||
Svara med citat |
2013-09-21, 02:11 | #16 | |||
|
||||
Medlem
|
Bra jag tror att denna funktion kommer så småningom, just nu är det drygt över 30 objekt så det finns ingen sökfunktion för dessa, bara kategorier. Yes samtliga objekt ligger i Alicante
|
|||
Svara med citat |
2013-09-21, 15:52 | #17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag hade nog försökt att spara dina bilder i .png format och sen köra igenom dem på tinypng.com. Du hade nog sparat runt 80% av storleken på många av bilderna.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|