FAQ |
Kalender |
2007-03-01, 21:03 | #11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Alternativ
1: Lite för snirkligt, annars bra grundidé. Lite bättre kerning skulle inte skada t ex kerningen mellan "V" och "a" kunde vara bättre, lite mindre avstånd i Vackert och r och t på slutet. 2: Tror det vore bättre att låta mittenstapeln vara lika smal som de andra och dessutom låta seriffen gå över ut åt vänster på A:et. Jag skulle dessutom prova att göra en bock (typ avbockat) av sista v-stapeln. Ser kanske också lite grått ut – pröva med en färgad båge istället för "bindestrecket" i A:et. Något stelt. 3: Bra "eye-catcher", passar väl bra för ändamålet. Tycker dock att den gröna färgen är lite för fadd och kanske lite för gräll. Skulle också "text-justify:a" Anders och Vestberg så att de blir lika breda. Tänk också på vertikalt och horisontellt avstånd – texten verkar uppskjuten i över högra hörnet – luft mellan text-kanter och text-text så det ser mer helgjutet ut. |
|||
Svara med citat |
2007-03-02, 12:07 | #12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tummen upp för 3an.
|
||
Svara med citat |
2007-03-02, 14:38 | #13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Edit: såg/läste fel.
|
|||
Svara med citat |
2007-03-02, 15:12 | #14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
jag gillar nog tvåan mest
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2007-03-04, 03:16 | #15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker bra om alla tre... Jag är dock inte heller helt nöjd med den gröna nyansen i trean.
Tvåan är kanske något tråkig, men syftet är knappast heller att den ska vara frän. Men jag tycker alla tre som sagt håller klass. |
|||
Svara med citat |
2007-03-04, 18:15 | #16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för svaren, ska fortsätta putsa
|
||
Svara med citat |
2007-03-04, 19:06 | #17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
2an tycker jag att du borde jobba vidare med (mer färger)
1an gillar inte ordet alldels vackert (tycker inte det hör hemma med webb 3an känns som du satt lite andrta färger på Jajjas logo |
||
Svara med citat |
2007-03-05, 09:13 | #18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-03-06, 13:29 | #19 | ||