FAQ |
Kalender |
2006-05-29, 17:39 | #11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Och även om jag lägger dem manuellt i en mapp, så hittar sidan förstås inte några bilder, för dem är ju inte sparade. Filnamnen på dem är rätt, allting är precis som jag brukar ha det. Bara FP'n som har ballat ur. Rejält. Kolla här; http://www.kamelen.be/s_others.htm Sådana här sidor har jag gjort, uppdaterat och donat med i flera år nu, men nu vill det inte längre. |
||
Svara med citat |
2006-05-29, 18:07 | #12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Så du menar att när du i FrontPage använder kommandot Infoga > Bild > Från fil att det inte hamnar någon bild på den sida du arbetar med i FrontPage?
Du har inte ändrat eller kommit åt någon inställning i Arkiv > Öppna webbplats? Sedan använd inte ordet publicera när du laddar upp sidan med ett extern ftp-program. Detta eftersom publicera i FrontPage innebär att man gör det direkt från FP. Kan bli lite förvirring. |
|||
Svara med citat |
2006-05-29, 18:26 | #13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Sidan, texten och tabellen sparas men inte bilderna! Och jag använder inte FP'n när jag publicerar mina sidor, jag använder ett FTP-program. Fast det kanske inte heter publicera då? Sorry isf. :blink: Skitsamma, när jag laddar upp sidorna genom ett utomstående program, som inte är inbyggt eller vad det kan heta, med FrontPage. Jag får klura vidare. Tack så länge för idéer och förslag. Tittar in senare, när hunden är rastad, ungarna mätta och kaffet är klart. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|