FAQ |
Kalender |
2004-12-09, 22:08 | #11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Om någon är intresserad för en direktlänk till Google AdSense premium.
Där står lite mer om fördelarna osv Skulle dock vara mycket skoj om Thomas kvalificerar sig så att vi får reda på mer exakt vad det innebär. |
|||
Svara med citat |
2004-12-09, 23:12 | #12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det som jag läst är detta:
* Man kan välja vilka keywords som gäller för specifika sidor. * Man kan använda stilmallar för att formatera annonserna lite som man vill. * Ganska mycket bättre betalt per klick. Står en hel del om saken på WW om nån är intresserad. |
|||
Svara med citat |
2004-12-09, 23:56 | #13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Enligt Webalizer genererar jag i snitt 66.000 pages per dag (2M per månad) på min lilla gratistjänst. Det inkluderar förmodligen redirect-sidor, men det är i mitt fall bara något hundratal per dag skulle jag gissa. Började med Adsense-reklam på alla sidor nu i veckan, och på de få dagarna säger Adsens-statistiken att det blir ca 22.000 visningar per dag. Hur kommer det sig? Är det Webalizer-statistiken som är skev eller är det Adsense som cache:as?
|
|||
Svara med citat |
2004-12-10, 01:46 | #14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Måste tillägga mitt förra inlägg att jag inte blandat ihop "pages" med "files". Siten genererar 224k "files" per dag.
|
|||
Svara med citat |
2004-12-24, 11:51 | #15 | |||
|
||||
Medlem
|
Min site hade 1.25 miljoner visningar förra månaden (enligt google adsense). Det av ca 1200 unika om dagen bara. Så omöjligt är det nog knappast.
|
|||
Svara med citat |
2004-12-25, 00:38 | #16 | |||
|
||||
Medlem
|
"Totalt 10 220 377 "
Det är vad Google AdSense visar mig för denna månad just nu. Vi har alltså haft strax över tio miljoner annonsvisningar under December. Fast, det är nog inte riktigt samma sak som innehållssidor Thomas: Du får skriva googles svar här sen, vill veta vad de menar |
|||
Svara med citat |
2004-12-25, 01:45 | #17 | ||
|
|||
Medlem
|
Schneaker: 10 miljoner annonsvisningar räcker nog inte. Beror ju om det är 1 visning per websida som öppnas. Normalt sett har man ju ett antal annonsvisningar per websida som öppnas. Vad jag fattade det som med superduper adsense är att man ska ha sidvisningar och inte annonsvisningar. Får väl se om de godkänner oss då vi lämnade in en ansökan för att se hur det funkar. Vi har runt 15 - 20 miljoner sidvisningar per månad. Så en del annonsvisningar kan det bli
Frågan är bara om man är sådan superduper adsense om man måste ha annonser infogade på så många sidvisningar eller om man själv väljer var man vill visa dessa. Någon som vet? Är det krav på att visa ett visst antal annonser vid superaffiliate? Davve : Här finns det ett antal siter som har över 10 miljoner sidvisningar (KIA Index) http://www.kiaindex.se/ |
||
Svara med citat |
2004-12-25, 02:36 | #18 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag med många besöker den säkert flera gånger dagligen plus att man kanske inte alltid stänger fönstret så att den uppdateras hela tiden? |
||
Svara med citat |
2005-07-04, 00:00 | #19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2005-07-04, 23:30 | #20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker Google är väldigt dåliga på att svara på premiumansökningarna.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|