FAQ |
Kalender |
2007-09-19, 12:25 | #11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har de haft .se domäner för 59:- länge?
|
|||
Svara med citat |
2007-09-19, 12:27 | #12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-09-19, 12:36 | #13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Fast sidan var väldigt seg här, kan bero på att de kör allt över https.. märklish.. bättre att lägga bara orderformuläret (om något) över https
|
|||
Svara med citat |
2007-09-19, 12:38 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill varna lite som ny kund, det såg ut som att du hade sålt webbhotellet och inte ens berättade vem som hade köpt den i mejlet jag fick idag.
Vilket inte var så välkommet efter att Neno såldes till Crystone och problemen som blev då. |
||
Svara med citat |
2007-09-19, 12:54 | #15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gillar det! Riktigt catchy och web 2.0!
Kommer bli riktigt bra där här! |
|||
Svara med citat |
2007-09-19, 12:59 | #16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
JonathanS: Man skall ju hinna läsa texten som står i flashbannern på startsidan, sista punkten hinner man inte alltid med, och jag som tycker att jag läser fort... Stackars då alla andra som läser lite saktare...
|
||
Svara med citat |
2007-09-19, 13:02 | #17 | ||
|
|||
|
Siit sysst idé-a!
Bra namn, gillar det. Känns inte direkt likt eniro på något vis. Om inte ett jädrans svängom räknas. |
||
Svara med citat |
2007-09-19, 13:02 | #18 | |||
|
||||
|
Binero är väl ett bra namn som är brandable om något !?
Jag tyckte det var en ganska ok ordlek: Hit ska kunder komma som vill köpa webbhotell och domäner för billiga pengar.. Billigt + Dinero (Pengar på spanska för den som inte visste) = Binero ~ "Billiga pengar" Namnet säger väl mer än Loopia och Crystone iaf My 50 cents.. |
|||
Svara med citat |
2007-09-19, 13:33 | #19 | |||
|
||||
Medlem
|
I ärlighetens namn gillade jag både namn och hemsida bättre tidigare. Får en obehaglig bloggkänsla över deta hela. Men men, det är jag
EDIT: Att lägga till dock är att det alltid är roligt med nytt och fräscht, så grattis och lycka till med "ny-starten"! |
|||
Svara med citat |
2007-09-19, 13:47 | #20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Yes, äntligen har ni gått ut med namnet och jag slipper tänka på vad jag säger Personligen gillar jag sida, dock så tog det en liten stund att ta mig till min egen kontrollpanel... men nu vet jag vart den är
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|