FAQ |
Kalender |
2016-08-03, 13:56 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Skriver du något galet hjälper ej formuläret till att berätta vad som är fel bara att det är fel, berätta varför. Jag skrev till exempel bara förnamn då klagade den på att namn var fel men jag förstog inte varför.
Jag klickade att jag ville läsa villkoren och sen läsa villkoren igen? Då kastades jag ut ur kundkorgen, lås så man kommer tillbaka dit och öppnar ett nytt fönster med fullständiga villkor. Vill du ha kvar rabattkoden fixa så att de får en rabattkod genom att trycka på knappen. Skriv denna kod och du får inslaget paket eller vad som helst, få kunden att handla inte leta mer rabatt. |
||
Svara med citat |
2016-08-04, 00:49 | #12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2016-08-05, 02:53 | #13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag fick ont i ögonen och svårt att fokusera på texten på checkout sidan, kanske ljusare färg på texten?
(har inga glasögon, ser bra) |
||
Svara med citat |
2016-08-08, 16:27 | #14 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
Svara med citat |
2016-08-12, 14:00 | #15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack åter igen för bra feedback!
Det vi åtgärdat från denna tråd: *Felmeddelande i formulär (så gott det går, liten yta att arbeta med) *Valuta från det land du är i Ang. rabattkod är vi kluvna. Det är omöjligt för de vi samarbetar med (influencers) på exempelvis Instagram att be användarna klicka på en länk (såvida de inte uppdaterar bio - vilket många inte vill) - därav kan det vara bra att ha discount tydlig (de flesta erbjuder deras följare x% i rabatt). Å andra sidan kan det vara bra för organiska besökare (som inte blivit presenterad om en discount) att inte se fältet. Möjligtvis byta ut discount mot coupon? Göra det mindre attraktivt för de som inte har en så att säga. Förslag? Tack åter igen, Tzarraz och audemars!! |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|