FAQ |
Kalender |
2007-06-13, 00:08 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Laddar ju sidorna supersnabbt jämfört med IE,FF,Opera, men kraschar också snabbare än alla andra :-) åtminstone med XP SP2
Lägg till ett bokmärke, nej det går inte utan en krasch. Men som sagt grymt snabb. Kan förresten rekommendera en browser/offlinebrowser mm som kanske kan passa en del här, håller koll på dina sidor mm och uppdaterar dem automatiskt mm. Har själv använt den i flera år, eftersom en god vän till mig äger/programmerar den. http://www.wysigot.com/ |
||
Svara med citat |
2007-06-13, 01:36 | #12 | |||
|
||||
Medlem
|
JonathanS: Säkert en ironisk kommentar när du skriver att "..nu kan alla utvecklare köra samtliga stora webbläsare under Windows..."
Vad vi utvecklare behöver är faktiskt färre browsers inte fler, åtminstone inte om de alla ska tolka html på olika sätt. Ungefär lika roligt som att ha tre fruar som missförstår dej där hemma och inte bara en. Länge leve Amigan |
|||
Svara med citat |
2007-06-13, 01:39 | #13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är så grymt sugen på safari till windows. Hoppas de kommer en stabil version bara!
|
||
Svara med citat |
2007-06-13, 02:17 | #14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Gick inte att redigera förra inlägget, men men...
installerade betan, men gud så dåligt. Ingen sajt funkar, allt visar totalt fel. Wn, google... you name it!! Avinstallation på en gång. |
||
Svara med citat |
2007-06-13, 02:51 | #15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Förklara alla inlägg om att den funkar på Mac.. när nyheten är att den släpps till windows :P
Hursom.. gick bra att surfa.. alla sidor jag testade funkade (även wn.se) men CTRL+D = krash (bokmärke) |
||
Svara med citat |
2007-06-13, 02:55 | #16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Visst, det är en beta, men skäms apple!! En beta får inte vara så här dålig.
|
||
Svara med citat |
2007-06-13, 14:11 | #17 | |||
|
||||
Medlem
|
Snabbt men kraschar hela tiden tex. när man ska öppna bokmärkena eller när man öppnar en ny tab.
|
|||
Svara med citat |
2007-06-14, 20:18 | #18 | ||
|
|||
Medlem
|
hehe, jag tycker det är skönt att det äntligen kommer lite riktiga program till windows : ) Hoppas bara de kommer med en stabil version snart, buggade lite för mycket för att man ska kunna köra det just nu i kombination med min vista-maskin, men kan lika gärna vara vista, för det är inte heller särskilt stabilt (dock kul att de har sett och lärt vad som funkar fint på mac)
|
||
Svara med citat |
2007-06-29, 17:18 | #19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag klarar inte av Safaris font smoothing, även med light ser det ut som skit. Men annars funkade den ganska bra.
|
|||
Svara med citat |
2007-06-29, 21:30 | #20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Men jag tycker Safari till Windows är väldigt snabb och fungerar bra nu när dom har släppt den nya uppdateringen |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|