FAQ |
Kalender |
2007-11-27, 12:08 | #11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Såvida ni inte får dåliga omdömen så ser jag inte hur det kan skada att ha företaget hos Prisjakt och bygga upp en vana för erat varumärke?
|
|||
Svara med citat |
2007-11-27, 12:10 | #12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-11-28, 15:41 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
>> Trodde det bara var HA , SD och andra kriminella >> orgsantioner som tilllämpade livstid medlemskap.. Detta ärende handlar inte om något ingånget avtal eller medlemskap och därför finns inte heller något avtal som kan avbrytas. På Prisjakt har vi helt enkelt valt att berätta för konsumenterna om vilka företag som finns på e-handelsmarknaden, vad de säljer och till vilket pris. Denna information samlar vi antingen själva in från webbplatsen eller så upprättar företaget en så kallad prisfil med samma information. >> Att de är gratisannonser har ingen betydelse, >> vill inte synas i deras motor för tillfälle, >> då är det mitt beslut och inte deras. Prisjakt bedriver framför allt en tjänst för konsumenter och har för avsikt att (för de produktkategorier vi listar) berätta om alla e-handelsföretag som riktar sig till den svenska privatmarknaden. //Jonas |
||
Svara med citat |
2007-11-28, 16:18 | #14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tycker inte Prisjakt har någon skyldighet att plocka bort de som inte vill synas där. Det gynnar knappast konsumenten.
2007-11-28, 16:52 | #15 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Känns lite som allaannonser... |
||
Svara med citat |
2007-11-28, 17:35 | #16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-11-28, 19:38 | #17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-11-28, 20:44 | #18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Registrerade varumärken får iaf inte användas utan tillstånd. Kanske dags att skaffa det ifall ni inte har det ännu?
|
|||
Svara med citat |
2007-11-28, 21:11 | #19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tycker att det är otroligt dåligt att inte plocka bort någon som inte vill synas hos dem, men det kan ju inte vara så svårt att blocka dem funkar inte de så kan man ju se till att de får helkostig info så sköter det nog sig självt med bortplockandet.
|
||
Svara med citat |
2007-11-28, 21:16 | #20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det svåra som jag ser det är väl att om du plockar bort en för något så kan det bara ha varit svepskäl för att de ville bli bortplockade på grund av dåliga omdömen eller liknande.
Men det är ju underligt att det inte går att diskutera med Prisjakt om det, för jag förutsätter att klein har försökt föra en dialog om det med Prisjakt. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|