FAQ |
Kalender |
2009-08-24, 22:42 | #11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hade varit en fördel om alla mina PM som jag valt "avisering" på (spåra) inte hamnar i min inkorg?
|
||
Svara med citat |
2009-08-24, 22:45 | #12 | ||
|
|||
|
Suger, känns som man kommer få lägga ner dubbelt tid ens för en sådan simpel sak för läsa forumet vettigt.
|
||
Svara med citat |
2009-08-24, 22:46 | #13 | ||
|
|||
|
Suger, känns som man kommer få lägga ner dubbelt tid ens för en sådan simpel sak för läsa forumet vettigt.
|
||
Svara med citat |
2009-08-24, 22:47 | #14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tycker också det blev betydligt sämre (inte bara lite sämre) men det kanske fortfarande håller på att donas. Annars förstår jag inte alls varför bytet sker...
2009-08-24, 22:48 | #15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Super. Migreringen tycks ha gått utan några som helst problem. Det kosmetiska är bara småsaker som man kan fixa i efterhand.
Thomas, kan du/ni aktivera så "snabbsvar" är aktivt hela tiden? |
|||
Svara med citat |
2009-08-24, 22:48 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Första intrycket är att det blev klart sämre, känns inte alls som att överblicken är bra längre.
får ge det en chans någon vecka men tror tyvärr inte det kommer bli så att jag kommer gilla det alls. |
||
Svara med citat |
2009-08-24, 22:51 | #17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker att det blir bra! Även om 100% bredd nog är att föredra på ett forum.
Man kan inte längre se vilka som läser en tråd? Lite trist om den funktionen försvinner. |
||
Svara med citat |
2009-08-24, 22:54 | #18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
Svara med citat |
2009-08-24, 22:55 | #19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
helt ok att ni gick över dock anser jag att man bör ha ett mer tilltalande tema, dock min privata åsikt.
jag håller med om att sidan skall vara 100% bred eller automatisk. kan vara smart att lägga in ett bättre annonssystem, tillexempel var 10:e inlägg och då ligger det som en kommentar i själva tråden |
|||
Svara med citat |
2009-08-24, 22:55 | #20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller nog inte med alls, inte när man har reklamutrymme till höger. Annonsörerna förlorar en hel del på detta. För egen del så behöver jag scrolla för att se reklamen och det lär i princip aldrig hända. Reklamen är trots allt relevant för många här och jag har själv hoppat på flera erbjudanden som dykt upp där.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2009-08-24 klockan 22:57 |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|