FAQ |
Kalender |
2006-09-09, 17:23 | #11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2006-09-09, 17:25 | #12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Han har väl snarare inga advokater. Jag skulle nog vilja säga att det han har mest av verkar vara doktorer.
|
||
Svara med citat |
2006-09-09, 17:26 | #13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2006-09-10, 14:45 | #14 | |||
|
||||
|
Trodde först att det handlade om gratissidan.com. Nu ser jag dock att det rör sig om en billig copycat.
|
|||
Svara med citat |
2006-09-10, 15:10 | #15 | |||
|
||||
|
Jag vill också bli Affe Lite.
|
|||
Svara med citat |
2006-09-10, 16:02 | #16 | ||
|
|||
|
Jag med, mycket bättre ord än affiliate. Dessutom kan man bli Affe Big när man tjänar mycket pengar. Det är det bästa tror jag.
|
||
Svara med citat |
2006-10-01, 11:18 | #17 | ||
|
|||
Medlem
|
Nä problemet va ju att.
Dem tillåte sina annonsörer ha en knapp där dem kunde ta bort. Så då försvann pengar från konto. Fast då frågade jag dem då svarade dem att dem har klickad på felknapp osv. och när jag börja skriva sånna saker. Sa åt dem att fixa så annonsörer inte kan dra bort pengar för klick och sånna saker. Utan att affelitor ska ta hand om det isånna fall. och så vidare sen när jag börja hända om och om igen. Så blev jag sur efter det hände ett par gånger. hur ofta är det att dem klickar fel på skalla 1 till 10. Tyckte mest att deras annonsörer försökte ju mygla till lite. Men hursom helst. Så börja jag källa på dem lite då tog dem bort hela mitt konto där ifrån. Fast det enda jag ville va ju att dem skulle fixa. Som Double eller Tradoublers hållet. Att annonsörerna inte kan dra tillbaka eller om dem stänger ner en webbplats avsluta sammarbete. Då drogs pengar bort från det man har tjänad under tiden. Sånt gör inte double. Ville bara att dem skulle fixa det. Så då stängde dem ner mitt konto. Men nu kvittar det ju skiter i det jag hade på konto. Hoppas bara att dem har fixad problemn. Ville dem inget ont. Bara att dem ska ha fixad det så inte fler ska bli drabbad. ja fins sajter som är liknade andras sidor i alle fall Fangelset.nu och Gratissidan gratissidan är inte ens helt likt. och lagen säger att man får göra liknade dant så länge man gör det själv eller kan bevisa att man äger rättheter till bilder och sånt själv. Och mycket som folk har snackad om mina saker mycket är ju inte sant. Och tror du jag bryr mig vad folk säger så länge jag håller mig till skinnet. Problemet med det där är att 1 börja ju så hoppar fler på. Och för varje person som hoppar på har alltid något att tillägga. Då jag inte ens har snackad med 1% av alla dem som skriver i tråden. Dem har bara läst och börja lägga till dygna själv. Sen tros det att det är saks allt från mig. Bara så trött samt och läsa mycket dynga som sägs så jag har börja skita i att ens läsa det ni skriver för om man gör det så blir det väll alltid något nytt tilläggningar. |
||
Svara med citat |
2006-10-01, 13:16 | #18 | ||
|
|||
|
Jag förstår inte så mycket av vad du skriver, men jag kan prata för mig själv, jag avslutade samarbetet med dig medvetet. Jag ville inte ha trafik från dig.
|
||
Svara med citat |
2006-10-01, 13:31 | #19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Affiliator rekomenderas varmt från oss på Melta.se i alla fall! Har fått mycket bra kvalitetstrafik!
|
||
Svara med citat |
2006-10-01, 15:09 | #20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Men jag kan väl hålla med dig att om man ska fuska så verkar det bättre att göra det på Tradedoubler och Double eftersom man får behålla de pengar man fått in tills de kommer på en. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|