FAQ |
Kalender |
2010-10-27, 16:10 | #11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
http://mixer.abk-soft.com/?user=Mike...567&x=177&y=50
Det där är ju mer än bara likt... Det är ju det scriptet du köpt men gjort lite fulare. |
|||
Svara med citat |
2010-10-27, 16:29 | #12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Detta är ju bedrägeri på högnivå! Jag förstår faktiskt inte hur man kan försöka grundlura någon på detta vis och sedan vara nöjd och stolt över sig själv.
Något som jag älskar med WN är solidariteten som på något sätt genomsyrar alla oss medlemmar. Ett bra exempel är min tråd där jag efterlyste kampanjer hos webbhotell. Det dröjde inte länge innan jag fått PM från vänliga själar! När man ser saker som detta så blir man bara chockad, fast på ett negativt sätt det vill säga. Att sälja någonting som baseras på ett script är enligt mig helt okej. Men att ta 50.000 SEK UTAN att nämna ett ord om att det är ett script, kostnaden för scriptet och om man ens har rätt att sälja det vidare är ju helt sanslöst. Att dessutom namnge det som "Unikt" är ju bara för mycket. Hoppas verkligen att något görs åt bedrägerier som detta. |
|||
Svara med citat |
2010-10-27, 16:31 | #13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tycker personlien att det är fult med folk som "klagar" i andras trådar - trots att de inte är intresserade av sidan. Men när det kommer till denna tråd så är det inte mer än rätt.
Länken fabian postade är ju minst sagt klockren. Innehåller exakt det som "communityt" innehåller. Den enda skillnaden är väl att han bytt namn från vad-det-nu-var till "softa.se". 50.000 kronor för 100 medlemmar. Jo, visst! För övrigt en något klockren titel på denna tråd. |
|||
Svara med citat |
2010-10-27, 19:25 | #14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lunarmys (användaren längre upp) som sålde den först väl? I såfanna fall finns det ju en chans att TS faktiskt agerar i god tro.
|
||
Svara med citat |
2010-10-27, 19:26 | #15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
"> lunarmys: He he, Vad ligger bakom valet av ditt nick?" så känns det kanske inte så aktuellt - Men man kan ju aldrig veta säkert. |
|||
Svara med citat |
2010-10-27, 19:27 | #16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja vi hoppas TS ger en förklaring inom kort, och hoppas såklart de inte är så att han själv i sin tur blivit blåst. =(
Det enda felet TS egentligen gör är att sälja det som ett "unikt" community. dum man hadde känt sig om man hunnit köpa det och sen få reda på det är värt ett par tusen. |
|||
Svara med citat |
2010-10-27, 19:30 | #17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Reggade nicket på lunarstorm för ca 83 år sedan då "myspys" var upptaget. .. och har (om inte det är uppenbart) INTE något med lunarmys.se att göra. |
|||
Svara med citat |
2010-10-27, 19:42 | #18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2010-10-27, 19:56 | #19 | |||