Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Yey.nu

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-03-27, 14:58 #11
mkotsalainens avatar
mkotsalainen mkotsalainen är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2010
Inlägg: 19
mkotsalainen mkotsalainen är inte uppkopplad
Nykomling
mkotsalainens avatar
 
Reg.datum: Dec 2010
Inlägg: 19
Hej! Smidig tjänst och jättebra domän! Några snabba synpunkter:

* Jag är ganska försiktig med att installera program som jag har laddat ner från internet. Om jag gör det så måste företaget verka seriöst. Om jag vore er så skulle jag inte pusha lika hårt för era applikationer direkt på förstasidan. Det underlättar även med screenshots. Kolla även om ni kan få era programmen i appstores.

* Ni har kommit en bit på vägen, men ni måste polera lite mer på tjänsten. Om jag klickar på Inställningar så ser det ut som man kommer till en annan sajt. Bygg inte fler funktioner tills att era existerande är 110%.

* Vad är affärsmodellen? Det ger ett seriösare intryck om man förstår hur ni hade tänkt att tjäna pengar.

* Ni måste motivera hur ni är bättre / mer anpassad för den svenska marknaden än de stora inernationella tjänsterna av samma typ.

Lycka till!

matti
mkotsalainen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-04-07, 17:52 #12
alex. alex. är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 8
alex. alex. är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 8
Citat:
Ursprungligen postat av mkotsalainen Visa inlägg
Hej! Smidig tjänst och jättebra domän! Några snabba synpunkter:

* Jag är ganska försiktig med att installera program som jag har laddat ner från internet. Om jag gör det så måste företaget verka seriöst. Om jag vore er så skulle jag inte pusha lika hårt för era applikationer direkt på förstasidan. Det underlättar även med screenshots. Kolla även om ni kan få era programmen i appstores.

* Ni har kommit en bit på vägen, men ni måste polera lite mer på tjänsten. Om jag klickar på Inställningar så ser det ut som man kommer till en annan sajt. Bygg inte fler funktioner tills att era existerande är 110%.

* Vad är affärsmodellen? Det ger ett seriösare intryck om man förstår hur ni hade tänkt att tjäna pengar.

* Ni måste motivera hur ni är bättre / mer anpassad för den svenska marknaden än de stora inernationella tjänsterna av samma typ.

Lycka till!

matti
Hej kul att du har kommenterat och ber om ursäkt för ett segt svar!

Har ändrat på startsidan så man kommer till en annan sida där man kan läsa mer om programmen. Kan också säga att jag har börjat ändra så allt ska ha den senaste designen och var bara lat att jag inte hade ändrat detta tidigare.

Just nu är detta mer ett hobbyprojekt så har inte tänkt så mycket på affärsmodellen men det är självklart att detta måste ordnas upp om sidan skulle någon gång bli lite större.

Ska försöka klämma in vad denna hemsida gör allt mycket bättre än de andra och tackar ännu en gång för all kritik.
alex. är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017