FAQ |
Kalender |
2016-07-24, 13:17 | #11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag har inte använt mig av snapback en gång och fått tag på en hel del fina domäner enligt mig själv. Vill inte göra någon reklam, men då forumet är så dött så ser jag inga hinder. Det är nog bara du Danielos som läser, hehe. DetectDomain/com VirtualNewscast/com PublicAmerica/com WildHD/com Frisky/US Allt är sökt manuellt och direkt från hjärnbalken, inget snapback eller backdrop och inget sök efter expired domains. Kanske kommer skratta åt domänerna om 1 år, men då jag hållt på i snart en månad så är jag ganska nöjd. Detta är bara ett axplock av domäner som jag ser potential i. Jag finner inget intresse för LLLL.com så som Ldrd.com. Jag hade nog också registrerat dom om jag var äldre på 90-talet men samtidigt kan dom kännas rätt hjärndöda. Det ger mig ingenting, finns inga kvar ens så varför ska jag ens bry mig. Då satsar jag hellre på trender - så som Virtual Newscast som kan kan tänka mig - OM nu några år såklart, när VR / 360-graders film/serier har etablerat sig - så kanske man kan göra sig en hacka på den. Tyvärr så kan väl majoriteten av svenskarna knappt stava ens till newscast, än mindre virtual och ännu mindre kunna uttala det. Så här förstår jag att intresset är litet. Får bara hoppas att svenska ungdomar blir lite mer variationsrika än tidigare generationer så kanske det blir lite mer liv i luckan samt så slipper andra göra narr av svensken pinsamma engelska uttal. Annars är det väl bara att inse att det inte finns något att hämta längre.. Gällande svenska domäner i alla fall. För mig har det tagit 25 år att hitta det jag gillar och det är inte bara domäner utan även SEO om jag läser mycket om. Samt försöker lära mig göra hemsidor osv. Jag gick ett IT-gymnasium i tonåren men det fanns inget intresse alls då, nu har det ploppat upp och känner verkligen ett brinnande intresse. Är nog därför jag tycker det är lite trist att Sverige är så dött när det kommer till det här. Senast redigerad av PleasureBox den 2016-07-24 klockan 13:25 |
||
Svara med citat |
2016-07-28, 23:37 | #12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Grattis.
Har du lagt ut dem som paket på någon marknadsplats eller någon som kontaktat dig bara efter att du registrerat dem? Hur hittade de dig i såfall? |
||
Svara med citat |
2016-07-29, 11:23 | #13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
Svara med citat |
Svara |
|
|