FAQ |
Kalender |
2008-07-28, 15:18 | #11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Bankgiro & plusgiro är inte dyra, jag har hört för mig och tror all bägge lande runt 500max och lite överdrivet på ett år, internetbanken skall inte heller vara dyrt dock kommer jag ej ihåg priset men maila dom bara så får du snabba svar. ang. namnet tror jag några kommer stava fel på grund av det långa namnet/adressen/url ha en korta men du kan hetta samma. lycka till... |
|||
Svara med citat |
2008-07-28, 15:22 | #12 | |||
|
||||
Medlem
|
Eftersom jag utvecklar i FireFox så har jag märkt mycket fel under tiden i IE. Får ta å kolla det du säger. Upphämtning kan vi nog ordna. Har ju iofs ingen lokal eller så där vi håller till men men
Bankgiro har jag redan men är inte säker på om jag vill erbjuda faktura utan en mellanhand. Kan bli mycket strul med obetalda osv |
|||
Svara med citat |
2008-07-28, 15:27 | #13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
men alla är inte helt oskyldiga men du avgör själv... har skickat ett pm till dig med bättre namn/url Ha det Fredrik j |
|||
Svara med citat |
2008-07-28, 20:30 | #14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Snygg sida, väldigt stilrent=) kommer nog använda tjejen tjatat ett tag om att förstora en bild på oss men detta blir ju snyggare=)
|
|||
Svara med citat |
2008-07-29, 23:35 | #15 | |||
|
||||
Medlem
|
Mm, kommer jag erbjuda fakturering så känns det som att jag kommer gå via kreditor. Någon som har erfarenheter av dem?
hehe, jo detta blir klart snyggare kan jag lova Har försökt hålla den stilren så det var bra att du sa det. Hoppas det attraherar kunderna! |
|||
Svara med citat |
2008-07-30, 00:49 | #16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker hemsidan ser stilren och professionell ut och det kommer nog många av dina kunder uppskatta. Det enda som jag skulle ändra med utseendet om det var min sida, är att kapa 5mm från headern och lägga till "Startsida" i menyn. Haha, efter den värdelösa feedbacken så ska du faktiskt få ett riktigt bra tips som kan göra att fler besökare vågar beställa.
Gör en exempelguide på sidan där du steg för steg visar hur det hela går till, från att man tar kortet, till att man klickar på betala och avsluta sen med en bild på den färdiga produkten. Jag skulle iaf uppskatta det, för jag beställer inte något för 500kr om jag inte vet vad jag får. |
||
Svara med citat |
2008-07-30, 10:56 | #17 | ||
|
|||
Medlem
|
Snygg sida! Men gör e-postadressen i sidfoten klickbar.
|
||
Svara med citat |
2008-08-02, 17:35 | #18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
xsajt, jag läste på ett annat forum att du testat att beställa från din egen sida.. fick du rabatt eller?
|
||
Svara med citat |
2008-08-02, 18:19 | #19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
xsajt: En fråga bara, hur gör du canvasdukarna? Vore roligt att veta.
För övrigt tycker jag din sida är skit snygg! |
||
Svara med citat |
2008-08-03, 02:54 | #20 | |||
|
||||
Medlem
|
Hehe, klart jag fick rabatt, en rejäl sådan! Måste ju marknadsföra sidan på lite olika ställen
Just canvasdukarna köper jag för att få fotot på så använder jag en skrivare, tro det eller ej :P |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|