FAQ |
Kalender |
2016-08-24, 13:40 | #11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Viktigt att barnen är glada, tänk så här: Harmoni/Glädje = Motivation = Pengar Lägger man pengar på rätt saker slutar det med att man tjänar mer. Ungefär som att gå på semester när man är utbränd och jobbar ännu bättre när man är tillbaka på jobbet. Vet inte om du har barn, men det räcker med ett leende för att verkligen få en att må bra. |
||
Svara med citat |
2016-08-24, 13:43 | #12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
Svara med citat |
2016-08-24, 13:43 | #13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Har redan massa lego och annat, men dem älskar att leka med mobilerna, kan gå in i android play butik och hämta spel själva. Något är tydligen lockande med mobil/surfplatta, kankse dem tycker touch screen är roligt. Nintendo wii u har kontroll med touch screen och det gillar dem också. Men datorn vill dem inte ens hålla på med, trots att jag köpt massa spel online. |
||
Svara med citat |
2016-08-24, 13:46 | #14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Var på Siba's butik en gång och skulle köpa stationär dator. Han som jobbade där tyckte jag skulle köpa lenovo jag sa att jag inte ville ha konstiga märken. Då sa han att Microsoft äger Lenovo. Hmmm han visste alltså inte vad han pratade om. Hoppas den håller ändå, vill inte ha något dåligt märke som inte håller. |
||
Svara med citat |
2016-08-24, 13:50 | #15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Lenovo gör bra grejer, så länge man inte köper deras "hemmakonsument" grejer för då är de lika bra som vem som helst typ Asus och LG. Håller man sig till deras ThinkPad serie (har själv en T-serien och en W-serien ThinkPad) så är det riktigt bra grejer man får. När det gäller stationär så håller vi oss till att bygga egna, förra burken som jag pensionerade 6 månader sedan byggde jag 2007. |
||
Svara med citat |
2016-08-24, 13:50 | #16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
$1 för wii handkontroll? Har köpt flera gånger wii u kontroller för 500kr Kollade på fodraler till surfplattor men hittar inga bra i Sverige. Hur är det att beställa från Amazon, är det amazon UK och nya produkter? Har aldrig beställt från amazon, tänker mest att det tar lång tid tills varan kommer fram och blir svårare att skicka tillbaka om något är fel. |
||
Svara med citat |
2016-08-24, 13:55 | #17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=t4vYff56c4E Ser riktigt bra ut, kommer nog köpa en senare. Jag älskar att planera med penna och papper, vore perfekt om allt också överfördes till datorn medans jag gjorde det. Senast redigerad av Lindalicious den 2016-08-24 klockan 13:57 |
||
Svara med citat |
2016-08-24, 14:04 | #18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|
||
Svara med citat |
2016-08-24, 14:10 | #19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu är detta en HP tablet medan Thinkpad är en serie för business-laptops.
Citat:
EDIT: Verkar finnas på Amazon Senast redigerad av jayzee den 2016-08-24 klockan 14:21 |
||
Svara med citat |
2016-08-24, 14:31 | #20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
Svara |