FAQ |
Kalender |
2010-06-26, 12:33 | #11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ett tips utöver oven är att även titta på "..er.tld", "..ht.tld", "..ers.tld" osv. Kanske även titta på gissade slang/typos som "..in.tld". Anledningen är att det annars riskerar att läcka mycket typeintrafik till andra allteftersom intresset för aktuellt ämne växer..mer än idag. |
|||
Svara med citat |
2010-06-26, 19:29 | #12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nu är jag också med i matchen men jag förstår inte riktigt varför handelsbolaget är innehavare och inte aktiebolaget. Finns det någon tanke där? Nyfiken.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2010-06-27, 20:19 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack alla för tips och hjälp! Vi har läst allt och implementerat vissa av förslagen i vår strategi men fortsätt att skriva!
Vi ska fortsätta att utveckla vår varumärke och kommer nog satsa mer på den europeiska marknaden. Vår ide är att tillverka så mycket som möjligt i Sverige och satsa mer på kvalité då blir priset på produkter lite högre som kunde ändå försvåra exporten men det känns ändå surt att eventuellt missa möjligheten att sälja i USA. Efter att jag har läst alla inlägg blev jag lite överraskad att ni fick reda på företaget och varumärket min fråga gällde, hur fick ni reda på det ? Att varumärke tillhör HB beror på att vi reg HB innan kravet aktiekapital sänktes för AB men vi ska överlåta det till AB. Att vi inte reg .com visade sig vara ett miss men kunde inte föreställa oss att på andra sidan Atlanten under samma tid någon funderar på samma kombination av två ord och vill tillverka samma sort varor. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|