FAQ |
Kalender |
2007-05-09, 00:48 | #11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2007-05-09, 00:54 | #12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Men varför bara strul med JX? Ansluter till säkert 10 olika ftp:er utan problem...
|
|||
Svara med citat |
2007-05-09, 01:06 | #13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag är allt annat än nöjd med JX. Supporten svarade snabbt och bra på mina frågor jag hade innan jag beställde, men efteråt har den varit obefintlig eller ändå inte löst det ursprungliga problemet. |
|||
Svara med citat |
2007-05-09, 01:10 | #14 | |||
|
||||
|
Grejjen är att Web1 är den ende som vill ha active mode p.g.a. den burken är rätt hårt attackerad p.g.a. tidigare kund, det är brandväggslösningen som tyvärr är lite paranoid för att lösa det bättre. Jag ska fundera lite och se om vi kan hitta någon vettigare lösning då problemet verkar vara större, vi har bara fått ett tiotal frågor om just detta.
Om någon har en router t.ex. så kontakta supporten med namnet på routern så får du hjälp hur du kan ändra för att ansluta korrekt. Problemet uppstår bara för kunder som har eget nätverk hemma med lite speciella routrar, Netgear t.ex. fixar biffen själv, windows XP´s brandvägg har vi hört lite om kan störa ibland också. |
|||
Svara med citat |
2007-05-09, 01:20 | #15 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-05-09, 01:26 | #16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Folk förstår inte jäkla korkade folk är.
|
||
Svara med citat |
2007-05-09, 01:59 | #17 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu ser jag kanske jag är dum, men korkat? - UPNP o FTP? hur fan ska man veta de.. om man får be o fråga? xLnT en sak om fw o ftp / ftp-data va stängt men när blev en ftpserver på ett webbhotell plugandplay leksak..
|
|||
Svara med citat |
2007-05-09, 02:34 | #18 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-05-09, 02:57 | #19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det stämmer, fel av mig där att det -aldrig- fungerat fullt ut. Nu fungerar det inte alls, även fast jag har UPnP aktiverat. Det har alltså slutat att fungera hux flux och har nu inte fungerat på ett par månader.
|
|||
Svara med citat |
2007-05-09, 03:21 | #20 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |