FAQ |
Kalender |
2012-02-16, 12:25 | #11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vad jag har läst mig till så är det inte en fråga för JO i första hand. Det är heller inte en fråga för Granskningsnämnden för radio och tv då det inte är sända program som det gäller. Kvar blir kulturdepartementet som är kravställare gentemot SVT och SR.
|
|||
Svara med citat |
2012-02-24, 12:48 | #12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Klantigt kanske det är men att anmäla är väl att gå till överdrift. Även om det kanske inte blev riktigt bra gällande Facebook så har de ju ändå gjort något innovativt och nyskapande, vilket jag tycker de skall få credd för. :-)
|
|||
Svara med citat |
2012-02-24, 15:40 | #13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ang. själva tjänsten så är det liksom lite av min poäng, varför ska jag stängas ute från att ta full del i den bara för att jag inte vill ha ett Facebookkonto? Jag har Google-konto, Windows Live etc. så nog finns det minst lika stora och vanliga alternativ. Så jäkla svårt är det inte för största jobbet är ju allt utom just Facebook-kopplingen eller har jag missförstått hur de kopplat sig till Facebook? |
|||
Svara med citat |
2012-02-25, 10:27 | #14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Småtrevlig och snygg tjänst även om jag inte kommer använda den i nuvarande form (orkar inte och har ingen tid). Tycker också att enbart Facebookinloggning känns kontroversiellt och tveksamt, även om jag är medveten om fördelarna.
Svara |
|
|