FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Dammsungpåsar är hög marginalsprodukt, plus att den kan vara lite svår att finna dammsungarpåsar om man bor på en mindre ort. Jag köper en ny dammsugare på ÖB istället och gäng dummsungarpåsar, sedan kastar jag maskinen när påsarna är slut.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du är både miljövänlig och ekonomisk...
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-09-05 klockan 09:12 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
"Man beställer ju inte påsar när den sista är full" Du har du en poäng, antagligen jag som planerar dåligt ;- ) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag beställde i fredags 2x10 dammsugarpåsar till min 2 olika dammsugare (2x159 kr) + nytt batteri till en gammal laptop. (455 kr). Suveränt bra tycker jag. Billigare än i affären och mycket mer praktiskt.
Dessutom drar jag av fakturan på firman. Köper jag påsarna på ICA Maxi så brukar jag inte orka dra av kvittot. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag köpte 10 påsar till dammsugaren sist jag köpte dammsugare. Tror nog dom räcker 10 år när jag tittar på indikatorn på dammsugaren. Gick på drygt 100-lappen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Fördelen är att alla obskyra dammsugare gör det svårt att hitta rätt påse och det är framförallt det som är poängen med att beställa från nätet i det här fallet.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|