FAQ |
Kalender |
2013-05-23, 22:52 | #11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
I det stora hela ingeting märkbart. En enstaka som har gått +30. Har dock gjort lite ommöbleringar på siten i fråga så kan inte vara helt säker.
Som andra säger är detta nog lite för tidigt att dra några slutsatser. Möjligen efter helgen? |
||
Svara med citat |
2013-05-24, 09:02 | #12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Inte heller märkt några större förändringar, men tror som sagt också att det är för tidigt att dra några slutsatser. Någon som har koll på den amerikanska marknaden och vad reaktionerna varit där?
|
||
Svara med citat |
2013-05-25, 00:00 | #13 | |||
|
||||
Medlem
|
En av mina sajter gick ned lite drygt 30 positioner på ett par viktiga sökord. :-(
Behöver inte ha med detta att göra men dyket var runt den 22 maj så känns väl troligt? |
|||
Svara med citat |
2013-05-25, 08:41 | #14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Inte alls som förra gången
|
|||
Svara med citat |
2013-06-02, 14:50 | #15 | |||
|
||||
Nykomling
|
2 förändringar ligger 1:a på två starka sökord är overall nöjd..
|
|||
Svara med citat |
2013-06-10, 04:19 | #16 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja, likt förbannat så fick man ta emot ett slag i ansikte från Google även fast man håller sig till någorlunda vitt regelrätt länkbyggande.
Dags att öppna upp den "svarta verktygslådan" igen då och ta nytta av kraftpaketen där för att ställa saker & ting till rätta igen. Komiskt att läsa på diverse forum om hur folk som hamrar ut länkar gång på gång lyckas ducka för Google's spjut. Senast redigerad av Webmasterpro den 2013-06-10 klockan 04:21 |
|||
Svara med citat |
2013-06-10, 06:58 | #17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Ps. Detta är vad jag upplever att Google vill. Själv har jag byggt länkar i fjorton år, innan första pingvinen gav mig en rejäl näsknäpp. Nu tänker jag annorlunda.
2013-11-01, 09:03 | #18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
ÄNTLIGEN! Mina viktigaste sajter är i princip tillbaka som förr i SERP. Det tog ett och ett halvt år. Min gissning är att det delvis beror på: 1. En del "skräplänkar" har försvunnit naturligt. 2. Jag har uppdaterat flitigt. 3. Jag har helt slutat med aktivt länkbygge och sådan SEO, utan sätter mitt hopp till organisk länkkraft (påstår dock inte att aktivt länkbygge enbart behöver vara av ondo). HURRA för Google (idag i varje fall)! Sorry för ett ego-inlägg.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2013-11-01 klockan 09:05 |
|||
Svara med citat |
2013-11-01, 09:13 | #19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ps. Kan väl tillägga:
Har fortfarande en bit upp i för oss mycket viktiga länder: Australien (Google.co.au), Indien (Google.co.in) och Singapore (Singapore.com.sg). Så det är bara att jobba på och hoppas att det "grejar sig" även där.
2013-11-01, 09:27 | #20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
@ Captain Thailand, grattis, kul att höra, Google har alltid varit smartare och one step ahead gällande SEO, less ia more.
Hoppas att det löser sig med de övriga länderna med. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|