Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Altus andan håller i sig

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-11-12, 02:44 #11
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Citat:
Originally posted by magic@Nov 10 2006, 17:30
hehe.. jag önskar nästan att Altus hade ringt till företaget jag jobbar åt, vi spelar in alla samtal. Det är riktigt roligt när en säljare hävdar att jag sagt en sak när jag vet att jag inte har sagt vad de hävdar..
"vilken e-post vill du ha inspelningen av vårt förra samtal till?". Då blir det oftast tyst i luren för de är nog inte så säkra på att de har rätt, de hoppas bara att jag skall bli osäker.
Ja, slöddret till telefonspamare hade inte ens k*k och fråga ens efter marknadansvarige, utan började samtalet med "Hur är det?", detta samtidigt som man skall äta lunch, så givetvis blir samtalet mycket kort.

Jag ge inte ens ut skarpa epost adresser längre, för helt plöstligt så blir man tvånguppsatt på något nyhetesbrev som man inte vill ha, numera ger man bara ut epostadresser till någon sunk mailbox, som man scannar 1 gång 1/2 halvåret, till telefonspamare,

Jag kan fatta beslut själv, om jag vill köpa en vara eller tjänst så googlar jag och köper.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017