FAQ |
Kalender |
2007-06-19, 12:42 | #11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Synd att ingen har fått stopp på dessa nötterna än. Det ringde precis en person från IT-verket eller Sellnet (gick knappt att höra eftersom personen mumlade febrilt). Om jag inte hade följt den här och liknande trådar på olika forum så hade jag kanske gått på den här bluffen (är mycket lättlurad). Men fan vad det retar mig att personer har mage att lura folk på det här viset. Det sa jag till personen också och då blev det tyst i luren följ av ett pipande som indikerade att personen hade lagt på luren.
|
||
Svara med citat |
2007-06-19, 12:46 | #12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-06-19, 13:08 | #13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
IT Scandinavia (sidan redirectas till Terrapro) ringde mig igår och ville sälja en massa domäner som de sa att Internetgrossen ville registrera.
Jaha, sa jag, ska bli spännande att se vad de gör med de sidorna då. Så låt honom köpa dem du! Säljare drog på med porr och allt möjligt, men en porrsida som heter Presentkuriren, hahaha - lycka till med att få den att verka spännande för porrsurfarna! |
|||
Svara med citat |
2007-06-19, 13:23 | #14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Råkade ut för en sån för ett bra tag sen
"Yada yada säljsnack" "Ah.. så dom vill alltså ha en domän under .com som är som min .se?" "Säljsnack" "Ok.. sjysst.. Jo jag reggade den precis på Loopia - tack för varningen" *klick* |
||
Svara med citat |
2007-06-19, 15:58 | #15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
Svara |