FAQ |
Kalender |
2007-09-14, 20:43 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-09-14, 20:45 | #12 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
kanske slutar med att 127.1.1 är den enda tillåtna tillslut, hehe |
|||
Svara med citat |
2007-09-14, 21:04 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
hey jag råka banna mitt ip en gång .. så jag inte kom in själv.. det var riktigt noobit... men det var bara att backa i webläsaren å ta bort ipn .. det funkade ..haha .. men hur som. jag lade upp antiturkhtaccess filen nu .. får se om det funkar ..
|
||
Svara med citat |
2007-09-15, 19:37 | #14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-09-15, 20:21 | #15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Min förra server hackades av en turkisk grupp i samband med att Muhammedbilderna publicerades första gången i Danmark. Förmodligen är det ett gäng snorungar som tar chansen att motivera sina moraliskt tvivelaktiga rackartyg i och med den politiska spänningen som alla bilder orsakade. Tyvärr så finns det rötägg inom alla nationaliteter.
Off topic: När jag gick på högstadiet (många år sedan), så ingick det i religionsundervisningen att besöka en Moské i Stockholm. Vår klassföreståndarinna (även religionslärarinna) gav hela klassen i uppgift att teckna Islams historia i form av små bilderböcker. Böckerna skulle överlämnas som en liten gåva från klassen till Imamen i Moskén. På besöksdagen så stod vi alltså där i Moskén med 24 stycken bilderböcker, alla avbildandes profeten Mohammed. Vår klassföreståndarinna hade inte haft en aning om att man inte fick avbilda Mohammed enligt Islam. Bra jobbat. Jag kan tillägga att besöket i den judiska Synagogan även det slutade i en pinsam och smått bisarr situation. |
|||
Svara med citat |
2007-09-15, 21:40 | #16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Gustav: Klockrent
|
||
Svara med citat |
2007-09-15, 22:03 | #17 | |||