FAQ |
Kalender |
2008-04-16, 19:17 | #191 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hallå.
Blir lite smått irriterad när man inte får någon information om program som ändrar ersättning/förutsättningar. Vet inte om jag ska ge denna kritik till Er eller Bopunkten som är en av annonsörerna hos Er. Hur som helst, de betalar 0 öre i klick, samt 75kr per sale. För ett par månader sedan verkar de ha tagit bort så att kunder inte längre behöver betala medlemsavg., alltså det är omöjligt att få sales. Kul att man fortsatt gjort reklam för dem utan att få en krona för all trafik. :angry: |
||
Svara med citat |
2008-04-16, 22:54 | #192 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-04-17, 14:40 | #193 | ||
|
|||
Nykomling
|
Får och läser alla era mail, ni har dock inte skrivit något om ovanstående.
|
||
Svara med citat |
2008-04-24, 22:47 | #194 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hur får man kontakt med er fakturaavdelning? Vi betalade av misstag en faktura 2 ggr i februari, och vill gärna ha tillbaka dessa pengar snart, eller få dem tillgodo.
Vänligen svara inte "kontakta oss" det är förstås redan gjort. Har mailat till Emil och senare även till 'info'. Emil skulle vidarebefordra någonstans, men vi har inte fått respons från dem. Info svarar inte. Ringa är ju ingen idé. Hjälp? Finns det ingen man kan nå direkt istället? Direktmail? Direktnummer på tel? |
|||
Svara med citat |
2008-04-25, 15:32 | #195 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Se PM.
|
|||
Svara med citat |
2008-04-25, 16:18 | #196 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jimmie är en klippa!
|
|||
Svara med citat |
2008-04-25, 16:47 | #197 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har inte fått nån faktura från Affiliator på flera månader. Iofs är posten ganska slarvig hos oss och jag har hittat våra brev i pappersåtervnningen upprepade gånger, men det verkar konstigt om att alltid ska vara affiliator fakturorna som hamnar fel.
|
||
Svara med citat |
2008-04-25, 17:21 | #198 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Robertsson: Vi skickar inte pappersfakturor utan dessa skickas per e-post. Påminnelser skickas dock via posten.
Maila mig på addressen nedan så skickar jag över fakturorna. (jimmie.pettersson snabel-a getupdated.com) |
|||
Svara med citat |
2008-04-25, 19:08 | #199 | |||
|
||||
Medlem
|
Hur lång tid kan det ta att få svar av er? Har mailat ett antal frågor och den första jag skickade var för en vecka sedan.
|
|||
Svara med citat |
2008-04-29, 21:02 | #200 | ||
|
|||
Nykomling
|
jag använder affiliator och är jättenöjd med tjänsten bara så ni vet...
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|