FAQ |
Kalender |
2015-12-18, 18:13 | #211 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Efter massa mail fram och tillbaka kan jag väl ge en uppdatering.
De har slutligen erkänt spårningsproblem, de har inte informerat något om detta till affiliates, däremot pausade dom programmet utan vidare information varför. Support ger mig nu detta svaret "Dom gör ingen aktiv felsökning för tillfället då programmet har pausat." Jag håller med Danski, byt till annan aktör då mitt förtroende är bortblåst för TradeDoubler. Har ändå varit affiliate hos dom sedan evigheter, men det finns många andra aktörer som är mer på hugget. Bara kolla aktiekursen för bolaget så ser man vart det bär...tråkigt men sant. Jag har ännu inte fått ersättning för den beställning jag själv gjort för att testa trots att de begärt in beställningsnummer och liknande. Man hade ju hoppats på någon feedback när man ger dom hjälp på traven. |
||
Svara med citat |
2016-01-06, 13:33 | #212 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej Nosnaj
Som tidigare bekräftat har du möjlighet att skicka in all information du har till oss för att vidarebefodra till Comviq. De gör efter en närmare granskning på om något av dessa köpen är giltiga. Angående beställningen du nämner väntar vi tyvärr fortsatt på svar från Comviq och återkommer till dig när vi fått svar från dem. Mvh Tradedoubler |
|||
Svara med citat |
2016-01-29, 10:39 | #213 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
kan inte hitta er app för ios i appstore...
|
||
Svara med citat |
2016-01-29, 16:23 | #214 | ||
|
|||
Supermoderator
|
ios appen är borta.
|
||
Svara med citat |
2016-02-07, 14:35 | #215 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ingen som vet något alls om var appen tagit vägen!?!?
|
||
Svara med citat |
2016-02-13, 00:08 | #216 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vet någon om det är möjligt att skapa en sorts "PNI/EPI" som automatiskt belönar användare för köp eller dylikt. Kontaktade deras support och fick ett auto meddelande till svars, men en tråkig kort pdf som inte alls hjälper.
Eller måste man göra allt manuellt via deras EPI? |
||
Svara med citat |
2016-02-13, 13:33 | #217 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tja... Med tanke på att bolaget minskade omsättningen med drygt 100 miljoner och gick med 36 miljoner i förlust under 2015 så är det väl inte konstigt om ni har problem med både utbetalningar och appar?
|
||
Svara med citat |
2016-03-04, 20:35 | #218 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fick mail idag med titeln: Tradedoubler inleder samarbete med Payoneer för att hjälpa Publishers spara pengar
Sedan var allt på finska, finns det någon möjlighet att ni mailar på svenska framöver? |
||
Svara med citat |
2016-03-18, 22:34 | #219 | |||
|
||||
Nykomling
|
Har precis börjat med TD, har bara erfarenhet av adsense innan.
Verkar inte vara det smidigaste företaget hitintills. Vid registreringen av sajterna fungerade inte ens felraporteringsformuläret, men envis som man är ... så går det en helvetes massa tid till att bara få igång det hela att fungera. Men facit verkar ändå vara att testsajten fått 570 visningar och 4 klick så totalt står jag nu på 0 kronor. Sällan så mycket jobb & strul för så lite pengar. Brukar inte ha sådana problem annars... Citat:
TradeDoubler: INSTÄLLD BOLAGSTÄMMA OCH KALLELSE TILL EXTRA BOLAGSSTÄMMA I TRADEDOUBLER AB (publ) 2016-01-19 Har inte sett något positivt från dem än och börjar bli väldigt tveksam... |
|||
Svara med citat |
2016-03-20, 00:06 | #220 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Ajax Error Det blir nästan en glädje att se alla dessa felmeddelande och kanske blir en chock när något visar sig fungera bra eller väl.... Med en så hög svansföring och låg funktion är det svårt att inte bli ironisk.
This is a content for the error dialog Hint |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|