FAQ |
Kalender |
2013-06-28, 16:59 | #241 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2013-06-28, 17:06 | #242 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är ett dolt/stängt nätverk där de handplockar och sammankopplar annonsörer med stora publicister och även andra nätverk.
|
|||
Svara med citat |
2013-06-29, 09:56 | #243 | ||
|
|||
Medlem
|
Vem är VD för Affelix AB ??
Vem/vilka är aktie ägare till Affelix AB ?? Jag har hittat flera saker som säger mig att "Bajsar Björnen i skogen" |
||
Svara med citat |
2013-06-29, 11:37 | #244 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Affelix kommer att ta ut så höga löner de kan, de närmsta veckorna innan de ansöker om konkurs. |
||
Svara med citat |
2013-07-02, 14:23 | #245 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
http://www.allabolag.se/5568788607/befattningar |
|||
Svara med citat |
2013-07-02, 15:56 | #246 | ||
|
|||
Medlem
|
Efter ha läst igenom ”Officiella Affelix.com-tråden” som startade 2010-03-17, så bärjar tråden med:
Jag heter Jan Lindgren och kommer närmast från Frossle, jag arbetar med det nya nätverket inom affiliatevärlden, Affelix. Bakom står bolaget Affelix AB och vi har under flera års tid jobbat som både annonsörer och framförallt publisher och såg ett behov av en ny tjänst där Du som publisher inte tar någon somhelst risk i att marknadsföra annonsörerna, därför garanterar vi dig Dina intjänade pengar. Men bolaget Affelix AB registerades först 2011-12-28 och moms och F-skattesedel 2012. Affelix AB 2 första åren existerar inte.. Affelix Media Group AB finns med i bakgrunden, de står inte för ”därför garanterar vi dig Dina intjänade pengar”. Qviral AB har blivit registerat hos PRV 2013-04-29, med samma ägare, styrles och verksamhet som Affelix AB och på samma adress, Tellusborgsvägen 92 Hägersten Stockholm. Har fortsatta intäkterna från kunderna blivit överflyttade till Qviral AB och alla kostnaderna/utgifter stannar kvar som skulder i Affelix AB? Fram till datumet 2013-04-26 skrev Affelix AB i denna tråden om alla sina kampanjer och framgångar m.m. och inte ett ord om sina ”problem”. (mörkning) Det framgår inte i Allabolag information vem som är ägare av Affelix AB, enadst styrelsen. Tyvärr har jag jobbat förlänge i företagsbranchen med värderingar och konkurser m.m. för banker och advokater så jag ser alla normala signaler att jag kan säga; "Bajsar Björnen i skogen" |
||
Svara med citat |
2013-07-02, 18:29 | #247 | |||
|
||||
Medlem
|
Dags att klargöra lite saker innan era teorier spårar ur fullkomligt.
Till och börja med så tänker jag rätta "KristianE" och hans uttalande om hur företaget kommer bli bedrivet. De som är kvar i Affelix nu, är vi grundare och ett företag i Danmark som hjälper oss att ordna upp den här röran. Ingen av dessa inblandade parter tar ut en enda krona iom att vårt mål är att sortera ut den här röran och fortsätta driva Affelix Sen så vill jag även ge en lite eloge till Sundream för hans beundransvärda engagemang i bolagstrukturen och då även ta tillfället i akt att rätta honom på "några" punkter 1: Affelix affiliate nätverk bedrevs ursprungligen från ett annat aktiebolag 2: När Affelix sedan vuxit i omsättning för att kunna stå på egna ben så flyttade vi över verksamheten till ett eget aktiebolag (information om detta skickades ut när detta skedde) 3: Qviral är ett eget projekt som drivs av en av delägarna i Affelix också som ett helt fristående företag och har i dagsläget inga kopplingar till Affelix AB 4: Hela historien uppdagades den 29:e april och de är också den dagen de blev informerade om att de skulle bli avskedade. Detta verkställdes den 16/5 Så den 26:e April, så drev verksamheten fortfarande av de personerna som vi sedan avskedade. Så för att förtydliga, Vi grundare har alltså inte haft en operativ roll i verksamheten den senaste tiden och verksamhet drevs alltså helt av de tidigare anställda Sådär, tror en del blev uträtt här. Nu måste jag jobba vidare (lite rörigt här borta för tillfället) Mvh Marcus |
|||
Svara med citat |
2013-07-04, 14:54 | #248 | ||
|
|||
Nykomling
|
Många har säkert förståelse för att det är full rulle med tanke på allt som har hänt.
Men en viktig sak tror jag om man vill behålla de kunderna som ni ändå har kvar kan vara att jobba lite på kundservicen. Att inte besvara mail efter en månad är nog inget som uppskattas av kunderna. |
||
Svara med citat |
2013-07-07, 14:25 | #249 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har en utbetalning på tiotusentals kronor. Har mailat och inte fått svar. När kommer vi få utbetalt??????? Har väntat i 3 månader!!!!
|
||
Svara med citat |
2013-07-08, 13:57 | #250 | |||
|
||||
Medlem
|
MacGuy, vilken e-mail adress har du skickat frågorna till?
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|