FAQ |
Kalender |
2013-08-27, 14:09 | #281 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
ev. oklarheter med fakturan tar du med Pay Solutions som i sin tur tar det med oss. Du kan också maila oss direkt på [email protected] så ska vi försöka reda ut vad som ev. varit fel med fakturan. Mvh Affelix |
|||
Svara med citat |
2013-08-27, 14:12 | #282 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
vi fakturerar vanligtvis i början på varje månad. Maila oss på [email protected] så får vi ta fram originalfakturan som du kan ha missat. Mvh Affelix |
|||
Svara med citat |
2013-08-27, 14:56 | #283 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vi har tidigare haft problem med att inga fakturor kommer från er. Vi har mailat Er samt försökt ringa er. Försökte kontakta Er igår igen men erat telefonnummer som finns på er hemsida saknar abonnent. Mailade Er igår igen men har fortfarande inte fått svar.
Vi betalar mer än gärna fakturan men vi tänkte inte betala en massa inkassoavgifter pga att det inte går att komma i kontakt med er och att ert fakturasystem inte fungerar. Vänligen kontakta mig här via Wn eller på [email protected] snarast! Citat:
|
||
Svara med citat |
2013-08-28, 13:13 | #284 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
du ska ha fått ett mail med svar på dina frågor. Mvh Affelix |
|||
Svara med citat |
2013-08-28, 23:08 | #285 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skickade idag ett mail till både Affelix och Inkassobolaget men som vanligt inget svar.....
|
||
Svara med citat |
2013-09-06, 16:38 | #286 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick detta mail idag: (har själv inga sidor hos dom dock)
Dear publishers As you know Affelix has been quiet, but now are back on track and starting up again! We just launched a new campaign : Akelius SE- Here you can make money by delivering new signups, the new signup memebers need to have a deposit on 100 SWE kr. We are also working on launching some other new campaigns that you will hear of soon! Have a great weekend and we at Affelix look forward to achieve great success next week! Best regards The Affelix team |
|||
Svara med citat |
2013-10-01, 21:23 | #287 | |||
|
||||
Medlem
|
Har mailat er flera gånger nu gällande frossle men får inget svar! Vem om inte ni äger sidan? Jag har några tusen där som stått still i över 2 år!
|
|||
Svara med citat |
2013-10-03, 19:52 | #288 | |||
|
||||
Medlem
|
Har kontaktat min "kontakt person" några gånger genom hemsidan, aldrig fått svar....
|
|||
Svara med citat |
2013-10-03, 22:18 | #289 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Konkursen är nära....
|
||
Svara med citat |
2013-10-05, 12:43 | #290 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag väntar också fortfarande på utbetalning från Affelix och Frossle. Har försökt ta kontakt massor med gånger men det händer absolut ingenting...
Det handlar totalt om cirka 7-8000 kr |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|