FAQ |
Kalender |
2010-06-29, 12:50 | #21 | ||
|
|||
Banned
|
Jag är faktiskt ganska snäll egentligen. Jag kan bara inte låta bli att leta säkerhetshål i hemsidor och i vissa fall använda dem.
|
||
Svara med citat |
2010-06-29, 13:12 | #22 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det finns inget som heter "Ganska snäll". På WN uppskattas det inte att man sitter och förstör för andra, speciellt inte för sina kollegor på WN. Visst, personerna här inne besitter stora kunskaper och att hitta ett säkerhetshål eller liknande, är ju något av deras vardag. Men, jag är nästan hundra procent säker på att de inte skulle sitta och göra en BOT, bara för att kunna förstöra. Det är ju ren, idiotisk förstörelse. Gissa hur överfull min databas blev! Dessutom så är jag nästan 100 på att de också skulle berätta om felet och försöka hjälpa till att lösa det.
|
|||
Svara med citat |
2010-06-29, 13:24 | #23 | ||
|
|||
Banned
|
Jag berättade ju hur jag gjorde.
|
||
Svara med citat |
2010-06-29, 13:38 | #24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
Svara med citat |
2010-06-29, 22:30 | #25 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Absolut, man måste stävja sådant innan det går för långt. Det var inte jag som godkände honom Är dessutom feberyr lagom till värmen så jag kanske uttryckte mig lite dumt.
2010-06-30, 00:11 | #26 | ||
|
|||
Banned
|
Fast bara för att man gör en omogen sak betyder det inte att man är omogen i helhet. Alla har sina dåliga sidor och om man skulle bedöma personer efter dem så skulle alla människor vara idioter.
|
||
Svara med citat |
2010-06-30, 09:47 | #27 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
WASD verkar av sin inställning tycka att om en bank hade en säkerhetslucka i sitt system så skulle det vara helt Ok att råffa åt sig några millar och sen tycka att han gjort något bra!
WASD har en helt oacceptabel inställning till säkerhetsfrågor och vad man får göra eller inte. Det finns ingen situation där man får utnyttja säkerhetshål för att åsamka någon skada, det är sabotage och troligen dataintrång, båda straffbara enligt svensk lag. Vem kommer drabbas av WASDs nästa upptåg? Det är bara en tidsfråga innan det sker! WASD bör bannas på detta forum!!! De drabbade bör lämpligen göra polisanmälan, i synnerhet eftersom den verkliga identiteten på personen verkar vara känd av de inblandade. Senast redigerad av Conny Westh den 2010-06-30 klockan 09:49 |
||
Svara med citat |
2010-06-30, 16:08 | #28 | ||
|
|||
Banned
|
Det tycker jag inte alls -.-
Jag är som sagt ganska snäll egentligen, det var bara mitt första intryck hos er som blev en miss. Senast redigerad av WASD den 2010-06-30 klockan 16:11 |
||
Svara med citat |
2010-06-30, 16:17 | #29 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Här kommer en extrem liknelse:
Hagamannen var snäll mot sin familj, men ett svin mot de ensamma tjejer han misshandlade och våldtog. Ska han slippa straff bara för att han var snäll i övrigt? Jag jämför inte gärningarna på något sätt. Om man gör något olagligt så kommer man inte undan med att man "egentligen är ganska snäll". |
|||
Svara med citat |
2010-06-30, 16:25 | #30 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
WASD. Du är bara löjlig. Om du gör något du inte ska, vem tror du då bryr sig om att du "egentligen är snäll", patetiskt!
Jag orkar inte argumentera mot dig egentligen, du förstör bara för dig själv. Om du förstör din karriär på wn, då missar du mycket! Jag hoppas att alla inser hans mål, att vara allmänt dryg. Detta inlägg skrevs för övrigt via min mobil, som inte är en smartphone, om ni saknar radbyten etc. ^^ |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|