FAQ |
Kalender |
2013-10-12, 14:36 | #21 | |||
|
||||
Medlem
|
Ser kul ut, får man använda texter och sånt från unionens hemsida inkl bilder?
|
|||
Svara med citat |
2013-10-12, 16:09 | #22 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Tyvärr kan du inte kopiera bilder och texter, du få ett tydligt godkännande i så fall. Detta är viktigt så att man inte ska tro att det är Unionen som står som avsändare, det är viktigt att detta är din sida med ditt innehåll. Det bästa både för SEO och dina besökare är dock att du skriver egna texter. Jag tror också att du vinner mer på att illustrera med egna bilder och foton. Kanske göra en grafisk presentation på något smart sätt? Gå gärna in och kolla närmre på affiliateprogrammet hos Adtraction, där står det vilka regler som gäller. Lycka till! Hälsningar, Jakob |
||
Svara med citat |
2013-10-15, 19:52 | #23 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har vi kört igång!
|
||
Svara med citat |
2013-10-16, 00:06 | #24 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag jobbar extra hos en förening som har hand om arbetslösa och "vägen ut".
Just nu finns det 32 inskrivna på stället. Om tex 10 skulle nappa på det och gå med i unionen men reggar sig från samma ip nummer, kommer det ställa till det för mig? |
||
Svara med citat |
2013-10-16, 09:10 | #25 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Om det kommer många personer från samma IP-adress så ser det väldigt underligt ut i statistiken, så då är det risk att på något sätt reagerar. Exempelvis kontaktar dig. Därför är det bra att förvarna oss så vi vet vad som händer. Sen har vi inget medlemsformulär för arbetslösa, så det kanske blir problem på den punkten istället. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|