FAQ |
Kalender |
2012-10-19, 14:25 | #21 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu så...står jag som ägare igen!
|
||
Svara med citat |
2012-10-22, 13:27 | #22 | |||
|
||||
Administratör
|
Fantastiskt!
2012-10-22, 14:55 | #23 | ||
|
|||
Medlem
|
makalöst, detta webhotell är väl värda en gratis banner här på WN en vecka!
"Veckans webhotell" |
||
Svara med citat |
2012-10-22, 16:43 | #24 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker detta verkar riktigt märkligt.
1. Kund reggar .eu domän hos binero. 2. Kund får mail om att domännamn är registrerat. Märkt att binero sänder ut detta oavsett om man betalat eller inte. 3. Kund betalar några dagar senare. 4. Annan kund registrerar samma domännamn? 5. Binero inser sitt misstag med att sända ut mailet innan domänen var registrerad och... köper?! domännamnet från annan kund som registrerad domännamnet. Detta scenario är för mig fullständigt otänkbart. Vill gärna veta av Binero vad som egentligen hände eftersom jag inte alls tror att de har någon som helst möjlighet att köpa loss ett domännamn, ej heller intresse av att göra så, från någon annan som reggat samma domännamn. Om det nu inte är så att de 'preliminärbokar' domännamnet och i så fall var det väl inget märkvärdigt som föranleder att de skall få någon titel 'årets webhotell'... |
||
Svara med citat |
2012-10-22, 17:21 | #25 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm, det är ju inte en Binerofaktura han bifogat. Och det skedde ett registrarbyte den 18:e oktober.
Är det inte en annan registrar från början? |
||
Svara med citat |
2012-10-22, 18:56 | #26 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Drog du slutsatsen att det var Binero som domänen låg hos pga att en frågade om det var det? |
||
Svara med citat |
2012-10-22, 19:52 | #27 | ||
|
|||
Supermoderator
|
TS har skrivit ut vilken domän det handlar om i tråden.
Svara |
|
|