FAQ |
Kalender |
2007-04-16, 00:46 | #21 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-04-16, 14:22 | #22 | ||
|
|||
Medlem
|
när beräknas er windowsdel komma upp igen Kjette?
|
||
Svara med citat |
2007-04-24, 21:05 | #23 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nej jag är inte nöjd. Ständiga problem hela tiden. Det ska givetvis bara vara tillfälliga fel men tillfälliga fel återkommer inte varje vecka på grund av att en kund kör "dåliga" scripts på servern. Nertid hit och dit, usch. Rekommenderas ej!
Nertiden rör sig dessutom om timmar, vilket jag anser är för mycket. |
|||
Svara med citat |
2007-04-24, 22:42 | #24 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag kan bara bekräfta att jag inte upplever någon nertid alls hos Proinet till skillnad från dig FredrikMH. Mina konton ligger dock på en annan server än den du hamnat på, så det kan nog mycket väl vara att den server ditt konto ligger på börjar sucka... alla mina konton som ligger på nån annan av deras servrar har mycket bra upptid.
Att jag antar att jag inte ligger på samma server som dig FredrikMH är ju att jag inte har någon nertid alls medan du har det... hoppas du kommer över till en ny server väldigt snart, sen tror jag du får svårt att klaga (vilket du har all rätt till nu dock) |
|||
Svara med citat |
2007-05-01, 22:37 | #25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag är också hejnöjd med Proinet. Rekommenderas! En bra support och man får hjälp med de mesta, oftast samma dag. Det går väldigt bra att kompromissa med dom då jag själv har fått hjälp med många script och funktionsproblem.
Jag vart kund direkt efter serverbytet hos proinet. Med andra ord kom jag in när den "goda tiden" började, så tyvärr har jag ingen inblick om hur det var innan det braka loss utan har endast hört rykten m.m. Innehar de största ÅF-kontot där, och har nästan aldrig har någon längre nertid som har stört min verksamhet allt för mycket. Smällar man får ta vid ett billig och bra pris samt en störtskön support. Go nuts! |
||
Svara med citat |
2007-05-01, 23:42 | #26 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag måste bara lägga till att jag fortfarande är grymt nöjd med Proinet. Schysst service, bra priser och bra prestanda. Och jag älskar nya cPanel!
|
|||
Svara med citat |
2007-05-13, 01:06 | #27 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Finns det ej fler som är nöjda än 2-3 personer? (Som oftast synns om man gör en sökning på "proinet")
|
|||
Svara med citat |
2007-05-13, 02:19 | #28 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-05-13, 12:12 | #29 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har kört Proinet ett tag nu och är helnöjd
|
||
Svara med citat |
2007-05-16, 14:02 | #30 | ||
|
|||
Medlem
|
Är också nöjd. Efter ägar och serverbytet har det fungerat väldigt bra. Har mkt mindre problem med mitt proinet konto än med det jag har på levonline, då får man också mer hos proinet till lägre kostnad.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|