FAQ |
Kalender |
2006-02-01, 00:37 | #21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
1. Document age. Det finns redan för många webbsidor som innehåller liknande och/eller närapå identiskt textmaterial och kom före. 2. Link age. Länkar till de äldre webbsidorna har följaktligen äldre länkar än dina inlänkar, vilket gör att de ständigt ligger steget före dig. 3. Antal inlänkar i övrigt. Även om du jobbar själv heltid så får du svårt att hinna ifatt alla den tid du har förlorat, då andra tävlande brytit is och lyckats övertala folk att länka till just sin webbsida och så vidare. Jag ber dig ändå lycka till, men ödsla inte för mycket tid på projektet då jag tvivlar på att det kommer ge utdelning om man ser till förutsättningarna! Jag vill också passa på och tipsa om en lite mindre, svensk tävling som andla, jonny, jag, Hans Sandblom med flera håller på att starta upp och som kommer infalla inom kort. Det kanske kan vara något om du vill vara med från början? Kika här: http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...seotävling&s=wn |
||
Svara med citat |
2006-02-01, 00:43 | #22 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Ja helt rätt, jag är medveten om dina 123 men jag gör det mest som en skojsig grej. Jag kan lägga till en punkt själv på din lista: 4. Har inte am webbhotell. Angående svensk seo tävling så kan jag gärna vara med i nån framöver men vill ta en tävling i taget. / Maccan
2006-02-01, 19:48 | #23 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Har nu lagt upp en länk lista i bloggen för att lista alla svenska tävlande.
Det verkar inte finnas så många svenskar med.... Men hojta om jag glömt nån!
2006-02-01, 21:33 | #24 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-02-01, 21:51 | #25 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Du e redan med på listan:
http://www.marcuswestberg.com/v7ndotcom-el...srebmem-sweden/ länka gärna tillbaks
2006-02-01, 22:15 | #26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Såklart vi ska kunna fixa en länk tillbaks... :P |
||
Svara med citat |
2006-02-01, 22:30 | #27 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vad hände med den flygande apan Pontus?
Utan den så e re nog kört. Google favorerar sidor med bilder på konstiga djur och ger dom +2 extra i pagerank. Ett litet knep som jag delar med mig av... Kan de va nåt..
2006-02-02, 11:25 | #28 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2006-02-02, 13:02 | #29 | ||
|
|||