FAQ |
Kalender |
2006-11-28, 16:15 | #21 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tycker du har gjort ett bra jobb på sidan. Gillar kontrasten ; )
|
|||
Svara med citat |
2006-11-29, 00:43 | #22 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
/CJ |
|||
Svara med citat |
2006-11-30, 17:28 | #23 | ||
|
|||
Medlem
|
Första intrycket rent visuellt är mycket positivt, bra kontrast och kombination av färger.. Hittar inget direkt att anmärka på förutom det som nämnts tidigare. Snyggt jobb!
Lycka till med butiken |
||
Svara med citat |
2006-12-02, 23:28 | #24 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Tjaa, om det inte är något annat att anmärka på så smyglanserar vi för er som vet imorgon! Tack för all hjälp! (meddela mig gärna om ni hittar något annat strul som vi missat!) Mvh Carl-Johan Dandyville.se |
|||
Svara med citat |
2006-12-06, 23:39 | #25 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag är lite nyfiken på hur ni gör om man beställer flera varor från olika leverantörer på sidan. Då blir det väl flera paket som skickas ut från varje leverantör. Skall kunden betala flera frakter eller bjuder dandyville på en enhetsfrakt ändå?
|
||
Svara med citat |
2006-12-06, 23:53 | #26 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ja, det är en befogad fråga som jag ska försöka besvara på ett vettigt sätt! Dandyville.se är en Male - Superstore, där de leverantörer som vi godkänner kan lägga in produkter som passar målgruppen. Som en gemensam säljyta. Vi försöker i största möjliga mån jobba med leverantörer som har "gratis"-frakt eller billig frakt. Men defacto är att frakten kostar pengar. I nuläget får man ev betala flera frakter. Men det är ingen försämring från att handla i dessa butiker var för sig. Här kan du ju betala allt med EN transaktion. Så det kan bli konstigt om man handlar flera, billiga produkter med frakt. Vi jobbar på en lösning, men den är inte validerad! :-) Därför har vi inte storlanserat än! Sorry moderator för att vi gled ifrån feedback-ämnet! ;-) Mvh Carl-Johan |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|