FAQ |
Kalender |
2008-07-23, 11:32 | #21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Skapa dig eget namn, se till att leverera bästa recepten med lite humor, så som Mat Tina gjort. Kalla det Mat Dittnamn .se
|
|||
Svara med citat |
2008-07-23, 15:25 | #22 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
budget finns men då skall namnet vara vääääldigt bra, skicka pm om det hela så ser vi. Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-07-24, 21:38 | #23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-07-24, 23:03 | #24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Synd att tugga.se är uppgtaget. Hade blivit som att slå två flugor i en smäll, prata kan ju också betyda tugga ( i alla fall på skånska) och eftersom det skulle vara lite blogg så...
|
||
Svara med citat |
2008-07-25, 10:03 | #25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
receptloggen.se
yourecept.se Lediga=) |
|||
Svara med citat |
2008-07-25, 11:22 | #26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lite OT men hur gick det med den dära idéen om att man skulle skriva in vilka ingridienser man hade hemma, så kunde man få upp vad man kunde tilllaga för ngt? Någon som vet?
|
||
Svara med citat |
2008-07-25, 13:26 | #27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Förlåt för att jag inte kollade upp domänerna tidigare men här har du lite nya tips som är lediga.
mekkamat.se matytan.se matreceptet.se kokebok.se orientalfood.se matsidan.se mrfood.se mrsfood.se freddanfood.se/com gemigmat.nu sandwichrecept.se matärgott.se Kommer mer senare! p.s listan tillagd i domäntips. |
||
Svara med citat |
2008-08-01, 01:27 | #28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ett namn är tagen nu.. Tackar för hjälpen endå.. |
|||
Svara med citat |
2008-08-01, 12:59 | #29 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-08-01, 14:26 | #30 | |||
|
||||
Administratör
|
Det är alltid lika underhållande med medlemmar som inte kan uppskatta andras försök till att hjälpa till. På WN försvinner inga trådar. Ditt dåliga beteende blir ihågkommet av folket. Så nästa gång kanske du inte får lika bra respons som tidigare.
Vi borde kanske införa ett ratiosystem? En fråga kräver två svar, eller något. Så att man inte bara kan ta och ta, utan att ge.
Svara |
|
|