FAQ |
Kalender |
2016-09-25, 23:39 | #21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Känns onödigt att start en ny tråd men jag har några frågor angående Rymdweb, har länge varit sugen på att testa deras tjänster och känner att nu är det dags.
Kan någon förklara priserna. Ordinarie bokningspris idag inkl. moms 47500 SEK Ordinarie bokningspris imorgon inkl. moms 37500 SEK Bulkbokningspris inkl. moms 150 SEK Vad menas med dessa olika priserna? Tack. |
||
Svara med citat |
2016-09-26, 00:23 | #22 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det är ganska vanligt med "holländsk auktion" för snapback-tjänster. Ju tidigare du bokar en domän, desto dyrare är det. Bulkbokningen hamnar sist i kön i princip. En vanlig bokning slår ut en bulkbokning. Bulkbokning har fungerat rätt bra för mig för domäner som andra kanske inte har så stor intresse av. Om det är en attraktiv domän så rekommenderar jag det inte. |
||
Svara med citat |
2016-09-26, 11:56 | #23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Du kan även jämföra priser mellan 4 aktörer inkl. oss själva på sidan: https://domanbevakaren.se/ej-fornyade-domaner
Om du verkligen vill försäkra dig om en domän, bör du boka den hos alla, då du endast betalar om aktören lyckas. Senast redigerad av Danielos den 2016-09-26 klockan 12:01 |
|||
Svara med citat |
2016-09-26, 18:24 | #24 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
||
Svara med citat |