FAQ |
Kalender |
2010-10-11, 09:37 | #21 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tog tillfället i akt att beställa ett par .SE-domäner via Loopia under deras SE-drive - fungerade bra och gick snabbt.
|
||
Svara med citat |
2010-10-11, 11:28 | #22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hur säger man upp via Loopias kontrollpanel? Jag hittar inte det alternativet. Jag har 2 konton där och jag trodde jag hade sagt upp det ena via mail men det verkar jag inte gjort iaf. när jag loggar inte på kontot.
|
||
Svara med citat |
2010-10-11, 12:35 | #23 | ||
|
|||
Medlem
|
Webbhotellet säger du upp online under "blanketter" i deras huvudmeny.
Om det är en enstaka domän så gör du det i kontrollpanelen i din domänöversikt, klicka bara på krysset efter domännamnet och följ alternativen. |
||
Svara med citat |
2010-10-11, 16:06 | #24 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Iof lite offtopic men kan själv intyga att det går att göra något åt det. Fick ångest inför de få telefonsamtal jag tvingades föra för några år sedan, började stamma och ville lägga på så snart som möjligt. Satt och skrev manus var jag skulle säga osv. Men för varje telefonsamtal man har blir det lättare. Även nu 10 år senare som företagare så var det inget enkelt besult att publicera ens telefonnummer på fakturor eller visitkort - Okända människor ringer om okända saker innan man haft möjlighet att förbereda sig - ush. Men det är iaf bättre och blir bättre för varje gång, vilket jag antar är poängen. Senast redigerad av pontus den 2010-10-11 klockan 16:18 |
||
Svara med citat |
2010-10-11, 17:44 | #25 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej! Jo det är någonting nytt som de kom med för ett år och 7 månader sedan om jag minns rätt. Innan det fick man ringa in, vilket jag även gjorde.
Senast redigerad av Muqito den 2010-10-11 klockan 22:40 |
||
Svara med citat |
2010-10-11, 18:24 | #26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tack! Nu ska jag se till att jag bara betalar för de tjänster jag behöver.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|