FAQ |
Kalender |
2008-10-07, 22:51 | #21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Bättre kvalité? Detta är bara vad jag tror, har inte använt Spotify och vet inte hur bra/värdelöst det är. Men YouTube :lol: |
|||
Svara med citat |
2008-10-07, 23:31 | #22 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-10-07, 23:33 | #23 | ||
|
|||
|
Jag vet inte riktigt hur ironisk du är Johan, men spotify ersätter i princip winamp och din piratkopierade musiksamling. Du behöver inte tänka på att hålla på och mecka med massa musik på din disk helt enkelt. Allting finns online. Det tuffa med spotify är väl egentligen att den känns realtid till skillnad från många nätbaserade applikationer. Sökresultaten kommer direkt, låtarna börjar spela när du klickar på play. Den drar lite resurser (till skillnad från tex last.fm's bloat).
Om du ser youtube som ett alternativ till att lyssna på musik så tror jag inte att spotify är för dig riktigt faktiskt.. du sitter säkert och skruvar på radion när p3 morgonpasset går igång också, inte sant? |
||
Svara med citat |
2008-10-08, 00:15 | #24 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Varför bry sig om att tanka ner musik då allt finns på youtube? I bra kvalite. Där får du även oftast förslag på annan musik som är bra i kommentarfälten. Jag tror jag har totalt 25 låtar på min dator, alla är köpta via itunes för ett tag sen. Nu kör jag enbart på youtube! Har inte haft en radio (vad jag vet) sen 10 år tillbaks. Radio är ett skämt. |
||
Svara med citat |
2008-10-08, 00:17 | #25 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tror inte att tjänsten riktas mot dig Johan H. Punkt.
|
|||
Svara med citat |
2008-10-08, 00:23 | #26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Inte jag heller ;D
|
||
Svara med citat |
2008-10-08, 08:10 | #27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vill inte låta grinig - men man kan ju inte ens testa tjänsten om man inte har ett konto i förväg? 99 kr för grisen i säcken liksom... :unsure:
Edit: Man tar med andra ord gärna en invite om någon har en över... |
||
Svara med citat |
2008-10-08, 08:55 | #28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Frågan är varför det ligger bootlegs med Springsteen uppe? Eller är det bootlegs, det låter ju onekligen som det. "Ghosts of Nebraska", "Legendary night" och "Frisco second night" för att nämna några.
|
||
Svara med citat |
2008-10-08, 09:40 | #29 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Initialt verkar det som att man endast kan få gratiskontot via en invite. Det kommer däremot finnas gratiskonton (men de har reklam). Om man vill slippa reklamen så får man helt enkelt pynta upp 100 pix i månaden vilket känns som en helt ok summa för vad man får.
|
|||
Svara med citat |
2008-10-08, 14:32 | #30 | |||
|
||||
|
Tjänsten är ju inte riktigt publik ännu, men när det blir publik kommer det att finnas gratiskonto, motsvarande betakontona ju.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|