FAQ |
Kalender |
2005-07-04, 20:35 | #21 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Mitt första PHP projekt var ett online-kundregister som jag och min säljare använder. Boken tog mig hela vägen dit. (Iofs så kan jag en del SQL och Basic programering sen tidigare, men tror inte det gjorde så stor skillnad. Det hade gått ändå). |
||
Svara med citat |
2005-07-08, 13:18 | #22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Ofta billigt att gå med och du får nästan obegränsat med hjälp från personer som håller på med det dagligen och har så gjort under en lång tid så de vet vad som fungerar idag samt vad som alltid fungerat. Samtidigt som du får ta del av insider information som du aldrig kommer att hitta i några böcker samt att du genast får svar på dina specifika frågor.. Men som alltid så är det skönare att läsa en bok men kolla även upp andra medier. / Tomas |
||
Svara med citat |
2005-07-08, 13:38 | #23 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kotler är den mest hypeade "marknadsföringsgurun" i vår tid.
I princip allt han säger är common sense som man inte behöver köpa en bok för att förstå. Visst, det kan vara nyttigt att få grundläggande principer förklarade och uppritade för sig, men personligen sammanfattade jag hans bok på 2-3 A4-sidor inför min marknadsföringstenta. Dessutom uttalar han sig väldigt trångsynt om internet och e-handel i en av sina böcker vilket gjorde att jag tappade all respekt för honom. Detta är dock bara mina personliga åsikter |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|