FAQ |
Kalender |
2005-03-07, 13:21 | #21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2005-03-07, 13:43 | #22 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tycker ni är lite snabb med skitsnacket om svaren.se!
Kom ihåg att när hitta.se lanserades så fungerade inte heller den tjänsten så bra. Alla hemliga nummer visades t.ex. Det svåra med en verksamhet som hitta.se och svaret.se är att skaffa innehållet, att sen bygga mjukvaran som kopplar databasen mot webben måste vara den enklare biten. Och eftersom dom har skaffat databasinnehållet så lär det inte dröja länge innan de rättar till mjukvaran! Rom byggdes inte... |
||
Svara med citat |
2005-03-07, 14:47 | #23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hittade oss direkt...
|
||
Svara med citat |
2005-03-07, 15:33 | #24 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2005-03-07, 16:09 | #25 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
inte gett ut det eller så har de inte kört igång vissa operatörer. Jag hittar alla mina nummer där. För jag menar, vem startar en konkurrent till Hitta.se och Eniro.se och inte har samtliga nummer? Det vore idiotiskt. |
||
Svara med citat |
2005-03-07, 17:39 | #26 | ||
|
|||
|
Haghjoo, om numret är hemligt så skall väl för tusan inte svaret.se heller ha datan.. Jag skulle inte betala telia pengar för att hålla mitt nummer hemligt om vilken "katalogtjänst" som helst på nätet kunde få ut den :-).
Nånting är bra vajsing här :-) Och det är inte bara deras mjukvara. |
||
Svara med citat |
2005-03-07, 18:03 | #27 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men det hände exakt samma sak då hitta.se lanserades. Så, jag kan ju bara anta att de får själva datan om alla hemliga nummer men får inte visa den informationen. |
||
Svara med citat |
2005-03-07, 18:59 | #28 | |||
|
||||
|
Citat:
Jag drar av detta slutsatsen att de bara visar de data de får. Finns absolut ingen mening med att skicka med hemliga nummer till 3:e part, det är ju att svika ett förtroende gentemot slutkunden/konsumenten. |
|||
Svara med citat |
2005-03-08, 02:14 | #29 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag gillar inte att "vilken site som helst" numera listar mitt namn, adress och telefonnummer. Gav jag tillstånd till det här när jag skaffade mitt telefonabonnemang hos Telia, eller kan man hävda brott mot PUL till och med?
/ Robban |
|||
Svara med citat |
2005-03-08, 02:31 | #30 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det har hänt 2 gånger av 2 större aktörer, förlåt mig 3 gånger. Eniro hade även detta problem en gång. Så vad säger det dig? Att Telia m.fl. INTE lämnar ut ditt nummer till 3e part? |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|