FAQ |
Kalender |
2007-02-02, 22:10 | #21 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-02-03, 01:33 | #22 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-02-03, 12:45 | #23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Designen är nice, är dock inte jätteimpad av användandet av flash som huvud-navigation.
Ang push, pull osv , så är det marknadsföringstermer som sagt. Push innbär att det inte finns ett behov utan att varan "trycks" ut till kund. Pull innebär att först skapa behovet och att detta på så sätt "drar" varorna genom kanalerna. dessa talas om i "promotional mix" (av Kotler tex) Även reach är marknadsföringsterm, man talar om reach, impact, och frekvens hos budskapen (det är det första man ska tänka på när man väljer hur budskapet ska levereras). |
||
Svara med citat |
2007-02-11, 21:42 | #24 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Är det bara jag som ställer mig som ett stort frågetecken och vet inte var jag ska ta vägen när jag kommer in?
Lite feedback till TD: - Dåliga nyanser på tabbarna i flashrutan. Måste anstränga sig för att läsa vad det står på dem och då syfter jag på "Toolbox, Pull, Push" etc. - Val av språk längst upp tog mig en bra stund att hitta eftersom jag trodde den tillhörde sökrutan, bättre placering kanske? - Vad är klickbart och vad är inte klickbart? Förvirrande färgval på länkar, titlar och text. Jag kan fortsätta fylla på med feedback men detta var det jag hittade på en snabb titt. Ur användbarhet så tycker jag inte sidan är bra. Snygg att titta på men fyller den sina funktioner på ett så bra sätt som möjligt? |
|||
Svara med citat |
2007-02-14, 12:15 | #25 | |||
|
||||
Medlem
|
För som använder Adblock Plus kan jag tipsa om att filtrera bort denna bild
http://www.tradedoubler.com/pan/webs..._affiliate.gif Bilen är helt onödig och fyller bara ut. Filtrerar man bort den får man mer plats till rapporter och annat. Förresten, är det någon annan vars statistik ser konstig ut sedan uppdateringen den 9:e? I mina rapporter saknas det helt både klick och köp för vissa partners på alla dagar sedan den 9:e klockan 21.00. |
|||
Svara med citat |
2007-02-14, 13:12 | #26 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Öht så är sajten dålig för en som surfar med flash blockerat i FF. Inte ens CSS-filen fungerar utan all kod listas uppifrån och ned.
|
||
Svara med citat |
2007-02-14, 13:15 | #27 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tror de flesta whitelistar hela tradedoubler, i alla fall om man är affiliate. Det gör jag Tyvärr ligger tradedoubler som default med i många annonsblockeringsprogram vilket är dåligt får oss affiliates... Men det är ju en annan diskussion.
Men jag instämmer i att det är konstigt att man behöver flash för att css-filerna skall laddas. Låter konstigt. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|