FAQ |
Kalender |
2009-07-20, 09:21 | #21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2009-07-20, 14:18 | #22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Känns som en rak kopia av moviestream.se om jag skall vara ärlig :/
|
||
Svara med citat |
2009-07-21, 03:04 | #23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det mesta är sagt men jag vill passa på att påpeka att tables känns lite gammalmodigt. Du har även bara lagt upp skräpfilmer!
|
||
Svara med citat |
2009-07-21, 03:23 | #24 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Skräpfilmer? Kanske ska ta och kolla igenom så ser du nog vad det är för filmer :/ |
||
Svara med citat |
2009-07-21, 04:39 | #25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2009-07-21, 04:41 | #26 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2009-07-21, 09:49 | #27 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Föresten, har du några som vill betala för det? Jag skulle som besökare helst vilja kunna kolla på början av filmen för att se om kvalitén duger och sen välja om jag vill se den eller inte och då betala... Men mitt råd är ändå, lägg ner, tänk om på hur du kan tjäna pengar och gör det lagligt! |
||
Svara med citat |
2009-07-21, 10:40 | #28 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Och om du nu är intresserad så jag vi har fått ett antal kunder redan, och vi har gratisfilmer med dem ända som kostar är dem nya filmerna, men efter 7 dagar så kan alla se dem. tack för råden! |
|||
Svara med citat |
2009-07-21, 11:18 | #29 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har några frågor om lagen om jag nu är olaglig. http://www.webmasternetwork.se/f2t38037.html
|
||
Svara med citat |
2009-07-21, 11:19 | #30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Du behöver inte ens tänka på de lagliga/olagliga aspekterna gällande länkning, då du visar filmerna på din sida (sedan hur de visas rent tekniskt, är orelevant). Citat:
Saxat från sidan: Men VIP kan du som medlem se alla premiär filmer direkt vilket innebär filmer som är nya på markanden och nyligen publiserade på Streamat. Du som VIP slipper även se reklambanners och du får tillgång till backstage pass och får se i förväg vilka filmer vi på streamat planerar att lägga in och även när dem kommer dyka upp. Hur köper jag VIP? Du köper enkelt VIP som varar i 30 dagar genom ett SMS som endast kostar 10kr När du har skickat in ett SMS så får du direkt ett svars SMS med en verifieringskod som du ska skriva in här Du gör alltså något som Voddler försöker göra? Reklamfinanserat för ickebetalande och avgift för dem som vill se nyutkomna filmer. Problemet är att du inte har några avtal med filmbolagen, stoppar pengarna i egen ficka och blir en direkt konkurrent till Voddler som försöker göra det på laglig väg. Hela den här tråden skulle mycket väl kunna vara dig till nackdel i en rättegång. Jag skulle råda dig till att stänga ner sidan direkt. Varför är det så intressant att riskera miljonböter och ev. fängelsestraff? |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|