FAQ |
Kalender |
2012-06-12, 23:45 | #21 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
Svara med citat |
2012-06-12, 23:51 | #22 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Inte när du stänger en aktiv tråd där folk löpande framför sina åsikter. Stänger man själv en sådan tråd dessutom med egna slutord är omoraliskt och det är solklar cesur, dessutom respektlöst mot trådstartaren och de som vill framföra åsikter. Det gjordes löpande inlägg under timmarna innan tråden stängdes. Inget hotfullt eller så. Men vem som ska moderera moderatorernas ofta onödiga spydiga kommentarer kan man undra. Ofta är just moderatorerna de som mest beter sig illa med just dumma kommentarer. Du får också googla Censur. STOR skillnad mot moderering. Senast redigerad av Fredrik K den 2012-06-12 klockan 23:54 |
||
Svara med citat |
2012-06-13, 00:08 | #23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nja, Aleborg innan dom blev Binero kanske omsatte 3-4miljoner och hade 3-4 anställda och nu omsätter man mer än säkert 30 miljoner och har mer än 20anställda. Så det går knappast att jämföra. Hosting som riktar sig till den stora massan kan aldrig hålla kvalitet anser jag, där praktexemplet är one.com
Senast redigerad av Danielos den 2012-06-13 klockan 00:13 |
|||
Svara med citat |
2012-06-13, 05:53 | #24 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag har under tio år använt mig av några av de större amerikanska hostingbolagen (Pair, GoDaddy etc) och de må ha sina lik i garderoben, men nertiden är i princip noll och det är i princip aldrig segt. För mig är DET kvalitet i sammanhanget. Det är vad jag begär och det är vad jag får. Nåja, nu är jag inne på något helt annat än censur och moderering. Jag kånkar upp det urspårade loket på trådspåret igen. Personligen tycker jag man enbart skall låsa trådar som: 1. Bryter mot forumreglerna 2. Ballat ur totalt och därmed inte längre tillför något relevant
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2012-06-13 klockan 05:56 |
|||
Svara med citat |
2012-06-13, 10:14 | #25 | |||
|
||||
|
Det är så per automatik tycker jag om man köper komplicerad kunskap och utrustning utifrån, dock inte annars. Vet inte hur man kör i USA, men om man kör basic singel-server-cpanel-lösningen bör man inte ha så stora problem, om det sköts riktigt.
|
|||
Svara med citat |
2012-06-13, 19:54 | #26 | ||
|
|||
|
|||
Svara med citat |
2012-06-13, 20:15 | #27 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Gällande "problematik" så är det vi moderatorer och admins som hanterar allt som rör vanliga forumfrågor. Ägarna kan kontaktas om det gäller exempelvis annonsering eller andra former av samarbeten.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-06-13 klockan 20:22 |
||
Svara med citat |
2012-06-13, 20:42 | #28 | |||
|
||||
|
Det stämmer att vi räknar med oss själv där, vi vet att 39kr/mån egentligen är för billigt för vad man får på privatkontot, så man kan säga att kontot är en konstant kampanj Dock har vi titt som tätt kunder som säger upp konton enbart för att dom tycker 39kr är för dyrt, och som ofta väljer one.com istället. Våra huvudsakliga intäkter ligger mer på företags- och proffskontona, där vi ligger en bra bit uppåt i pris mot våra konkurrenter med 129kr/mån. Detta för att på proffskontona kan man köra mycket krävande stora multiuser-WP med många underbloggar vilket många andra webbhotell inte mäktar med. Men trots det billiga priset ska vi om 2 veckor flytta in i en ännu större lokal på 140kvm
Senast redigerad av Danielos den 2012-06-13 klockan 20:45 |
|||
Svara med citat |
2012-06-13, 22:32 | #29 | ||
|
|||
|
|||
Svara med citat |
2012-06-13, 22:39 | #30 | |||
|