FAQ |
Kalender |
2015-05-04, 23:44 | #21 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Varför skulle vi inte bjuda upp våra kunder till vårt kontor om dom inte vet hur dom hanterar sina tjänster och behöver hjälp med att komma igång? Vi ser mer än gärna att våra kunder kommer upp på kontoret om dom skulle behöva hjälp med någon av sina tjänster dom hyr hos oss.
Senast redigerad av Frebjo den 2015-05-04 klockan 23:48 |
|||
Svara med citat |
2015-05-04, 23:49 | #22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2015-05-04, 23:53 | #23 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vi på Miss Hosting / Miss Domain har ingen kund vi sponsrar i dagsläget, Erebos betalar samma pris för sina tjänster som alla våra andra kunder betalar. Senast redigerad av Frebjo den 2015-05-05 klockan 00:04 |
|||
Svara med citat |
2015-05-04, 23:58 | #24 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Eftersom jag sett att Erebos under en tid hela tiden promotat er tjänst så känns de som att jag har rätt och att han har dig kring lillfingret. Som jag sa ni får gärna ta upp alla era kunder på en kopp kaffe som betalar 20 kr eller om dom har VPS för 495 det är de inte mig emot det är era pengar det är eran arbetstid som går bort till något som kan få kunderna att stanna men som i slutänden istället kunde lagts på merförsäljning istället. Ni får även ha föreläsningar för era kunder hur man använder DNS/VPS i flera timmar det är riktigt snällt och sjysst av er men de är fortfarande er tid "Tid är pengar" Det är lite kring hur man resonerar kring det här ... Jag tycker de verkar helt ologiskt med det är samtidigt erat val Senast redigerad av ZynX den 2015-05-05 klockan 00:05 |
||
Svara med citat |
2015-05-05, 00:01 | #25 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag håller med om vad SvanteH svarade tidigare i tråden: Skaffa en managed VPS och börja lära dig saker själv. Det är väldigt nyttigt, även om du inte planerar att bli server admin. Jag är heller ingen server guru, men vill gärna veta hur det fungerar om något skulle hända. Jag har länge använt, och gillar cPanel....så när jag skaffade min första VPS så såg jag till att det var hos en leverantör som erbjöd managed VPS med cPanel. Lycka till!
|
||
Svara med citat |
2015-05-05, 06:14 | #26 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Zynx kan få åka till min bokförare och kolla att jag betalat fakturorna till Misshosting lika väl som att jag har ett antal webbhotell hos många andra som jag också betalar normalt pris för. Om jag är nöjd med en service skriver jag det helt enkelt. När det gäller bra service som ingår utan extra avgifter så är Binero och Misshosting i en klass för sej. Oderland är också jättebra och mycket proffsiga men där är det en prislapp som tillkommer för oss amatörer när vi vill ha hjälp utöver normalt. Alla andra som jag provat erbjuder långa epostdiskussioner om man behöver hjälp. |
|||
Svara med citat |
2015-05-05, 10:07 | #27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Oderland är det jag oftast rekommenderar själv men misshosting är en klass för sig som du säger vilket jag håller med om. Tack för redogörelsen och lycka till med misshosting. |
||
Svara med citat |
2015-05-05, 10:30 | #28 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Givetvis utbildar vi våra kunder i cPanel för att underlätta för våra kunder, men det underlättar även för oss själva då det skapar mindre framtida supportärenden, så det är win win. |
|||
Svara med citat |
2015-05-05, 17:44 | #29 | |||
|
||||
Medlem
|
Serverpilot.io funkar tyvärr inte hos Loopia då de kör OpenVZ som kör nå gamm-kernel (typ 2.6.x). Serverpilot.io kräver kernel >= 3.2
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|