FAQ |
Kalender |
2013-06-07, 09:36 | #21 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Dock så måste jag återigen peka på att det är IP-only som lett till båda dessa problem, inte stadsnätet! Det är intressant och läsa hur man svartmålar stadsnätet och skriver om hur oseriös vår verksamhet är med stadsnät när det inte ens är där problemet har varit. Detta problem hade skett även om vi hade en lina direkt av IP-only. Som tidigare nämnt jobbar vi för fullt med att få in en till lina. Återigen, till alla kunder så är jag hemskt ledsen för avbrottet och skäms över att inte vi kunna gjort mer i detta fall. Avbrott som dessa är oförlåtliga! |
||
Svara med citat |
2013-06-07, 09:51 | #22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi har haft de flesta stora nu förutom Telia som inte ens lyckades offerera på 6 månader ;-)
Oftast klarar man mig på 1 lina,men när det väl inträffar problem såsom ups-fel på någon router varje gång det åskar(!) eller utdragna servicefönster så är det skönt med minst en extra lina från helt oberoende leverantör. Man sover bättre. Har inte kollat om Zenda hade leverantörs oberoende ip, annars kan det bli problem att byta leverantör också/koppla på BGP. |
|||
Svara med citat |
2013-06-07, 14:33 | #23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Sedan då är det inte lika viktigt att SLA är 100%, har du flera ledningar så kan en gå ner några timmar. |
|||
Svara med citat |
2013-06-07, 15:30 | #24 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Oförlåtligt är det inte, avbrott som dessa kan hända den bäste, dina kunder måste förstå att man inte kan erbjuda 100% för en tjuga, fortsätt att bygga upp din kundstock istället och erbjud samma goda prestanda som du har gjort sedan länge och ta inte på dig nya stora kostnader en ny lina innebär.
|
|||
Svara med citat |
2013-06-07, 19:41 | #25 | ||
|
|||
|
Citat:
Men så startar också våra minsta webbpaket på 129 kr/mån. |
||
Svara med citat |
2013-07-22, 15:20 | #26 | |||
|
||||
Medlem
|
Är era domäner hos Inleed nere? Serverns IP svarar på ping men inga av mina domäner funkar, downforeveryoneorjustme.com säger också att dom är nere...
|
|||
Svara med citat |
2013-07-22, 15:51 | #27 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan inte så något om webbpaket för 129kr/mån på er hemsida? Är intresserad att byta från Bi-Nero.
|
||
Svara med citat |
2013-07-22, 23:03 | #28 | ||
|
|||
|
Citat:
Nu är inte egenreklam tillåten så skicka ett PM om du vill veta mer. |
||
Svara med citat |
2013-07-22, 23:05 | #29 | ||
|
|||
|
|||
Svara med citat |
2013-07-23, 12:43 | #30 | |||
|
||||
|
Tror du övertolkar regeln, om du får en direkt förfrågan om information via ett inlägg får du informera i forumet.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|