FAQ |
Kalender |
2012-09-17, 19:34 | #21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
@kewinxD: Får du inget svar via den vanliga supporten, så kontakta FB:s annonsavdelning. Säg att du tänkte köpa annonsering för några av dina FB-sidor, men att grupperna är borta. Fråga vad som har hänt. Då bör du få svar på hur och varför sidorna har raderats, av vem och om det går att återställa dem. |
|||
Svara med citat |
2012-09-17, 19:46 | #22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Alltså någon som kan länka vart jag kontakter facebook?
Kommer bara hit > https://www.facebook.com/help. Men hittar inte någonstans en mail där jag kan kontakta dom? Hur gör jag. |
|||
Svara med citat |
2012-09-17, 19:54 | #23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
https://www.facebook.com/help/contact/357161520978587 |
||
Svara med citat |
2012-09-17, 20:09 | #24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Dessutom uttryckte du ju tydligt offentligt ett önskemål om att få köpa andras facebooksidor, vilket antagligen inte gillas av facebook när det sker så obvious. Jag har sålt och köpt sidor och tycker det är ett bra fenomen men man ska inte skylta med det alltför tydligt, speciellt inte på facebook?! Jag förstår din frustration, samma sak hände mig för 2 år sedan. Men efter det har jag alltid varierat mina inlägg och försökt att inte vara girig när jag postar. Det här inlägget hjälper dig antagligen inte alls men jag hoppas att det löser sig. |
|||
Svara med citat |
2012-09-17, 20:31 | #25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Får nästan skylla mig själv Dakota, vet att jag postade mycket och inte så varierat. Hade dock ingen aning om detta och därför tycker jag dom åtminstone kunde ge mig en varning eller dylikt..
|
|||
Svara med citat |
2012-09-17, 20:31 | #26 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
*Poff* och så var det plötsligt möjligt att nå Facebook i Österrike varje dag.
2012-09-17, 20:33 | #27 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2012-09-17, 20:35 | #28 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Fast så grundläggande saker antar jag att du vet om, annars blir jag mörkrädd. |
||
Svara med citat |
2012-09-17, 20:38 | #29 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Enda som kan bli problem är om dom har lokala kontor och likande i andra länder, samt företaget finns inom EU då det finns vissa gemensamma EU lagar. Att länder hotar med utpressning är rätt illa, sedan hade varit kul sett hur ett land juridiskt bryter mot massa lagar genom blockera en sida som FB. Man kan ju räkna med att dom styrande inte hade blivit omvalda nästa val alla fall. |
||
Svara med citat |
2012-09-17, 20:41 | #30 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Naturligtvis vet jag det nosnaj.
|
|||
Svara med citat |
Svara |