FAQ |
Kalender |
2009-07-28, 00:51 | #21 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Detta är lite fakta:
* Bokslut för 2008 är gjort med auktoriserad revisor från PriceWaterhouse Coopers, och godkänt av bolagsstämman 30 juni. Arbetet med bokslutet är i sin helhet produkten av den nyligen frånträdda ledningen/styrelsen samt revisorn. Revisorn lämnade en ren revisionsberättelse för 2008. * Utöver arbetet med bokslutet, har bolagets revisorer i juni månad också bedömt företagets nuvarande ekonomiska situation, och funnit att kontrollbalansläge ej föreligger. * Information kring bolagets finansiella status har alltid erbjudits de delägare som efterfrågat den. Att den nya styrelsen inte tagit kontroll över bank och kassa förrän 25 dagar efter bolagsstämman, är onekligen mycket tråkigt. Vi får alla hoppas att man trots detta som ny huvudägare har bolagets bästa för ögonen och att man inte låter ytterligare dröjsmål skada bolaget. /SK |
||
Svara med citat |
2009-07-28, 09:34 | #22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
agent003:
Hur iblandad är du i Agent Interactive? Jag hittar ingen SK i styrelsen? |
||
Svara med citat |
2009-07-28, 14:23 | #23 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
När man försöker maila till nya VDn på [email protected] så får man följande autosvar:
"Hej! Jag arbetar inte längre på Agent Interactive. För alla ärenden, ring kontoret på 08 653 65 22 eller maila VD [email protected]" Vore intressant att få reda på när/om utbetalningarna ska ske... börjar bli en del pengar |
|||
Svara med citat |
2009-07-28, 14:42 | #24 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Gah, frustrerande att man inte får någon info!!
|
|||
Svara med citat |
2009-07-28, 17:26 | #25 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Nu byttes optimismen mot pessimism igen. |
||
Svara med citat |
2009-07-29, 00:20 | #26 | ||
|
|||
|
Agent003: Hoppas det kommer nån konkret information snart för rykten säger att fogden är på väg till er.
|
||
Svara med citat |
2009-07-29, 00:35 | #27 | ||
|
|||
|
Så här står det i AI:s villkor:
http://www.agentinteractive.se/terms_publi...lishers_swe.pdf 9.6 Agent Interactive kommer att hantera Affiliates innestående belopp på för ett för ändamålet särskilt konto. Om så inte är fallet så tänker jag iaf hålla gamla styrelsen personligt ansvarig för detta. |
||
Svara med citat |
2009-07-29, 10:50 | #28 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
De är skyldiga mig 36,680 kr ex. moms just nu Tillräckligt för att intressera det enda riktiga indrivningsföretaget Baltic Inkasso. |
||
Svara med citat |
2009-07-29, 21:29 | #29 | ||
|
|||
|
Ta din skuld och multiplicera med 5 så får du fram beloppet som jag skickar till kronofogden nästa vecka.
|
||
Svara med citat |
2009-07-29, 22:55 | #30 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Tråkigt för er med uteblivna pengar. Hoppas det löser sig. Baltic Inkasso kan ni dock glömma. De har slutat med sina metoder |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|